کد خبر: ۴۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹:۲۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست با توجه به اینکه قبض برق کشاورزان این منطقه ۲ تا ۸ میلیون تومان در نوسان آمده است، این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش برق نیوز، حسین حسین زاده در تذکی شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آستانه هفته وحدت به پاس تقدیر از مردم اهل سنت حوزه انتخابیه در جنوب استان فارس که اهل مطالعه و فرهنگ هستند، تقاضا می‌شود در سال ۱۴۰۰ این شهرستان به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شود، چون هزینه‌های زیادی را در این راستا انجام داده اند.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: سفر‌های استانی شما امید‌ها را در دل مردم زنده می‌کند، اما ضرورت دارد که نگاه کارشناسی به مصوبات و اخذ بودجه صورت گیرد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آب بخش مرکزی شهرستان گراش و ۵ بخش جنوبی استان فارس و ۸۰ روستا چندین بار است جزو مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور نیامده است که این باعث ایجاد تبعیض در بودجه و تخصیص اعتبارات در سفر‌های استانی شده است که به آن اعتراض داریم.

حسین زاده در تذکری به وزیر نیرو گفت: قبض برق کشاورزان ۲ تا ۸ میلیون تومان در نوسان آمده است، که تقاضا می‌شود این موضوع را پیگیری کنید.

وی در خصوص راه‌های حوزه انتخابیه گفت: در جاده چک چک و تونل شهدای خلیج فارس در شهر گراش که مطالبه ۵۰ ساله مردم است با وجود اینکه پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد، اما متأسفانه توجهی به آن نشده است.

حسین زاده همچنین در خصوص وضعیت بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه خود بیان کرد: سی تی اسکن شهر بیرم و شهرستان عوض متأسفانه مدت‌هاست بر زمین مانده است، بنابراین تقاضا می‌شود مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار