کد خبر: ۴۸۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹:۰۹ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول پست انتقال ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلو ولت پیروزان در جنوب شرق اهواز (شهرستان کارون) در مرحله تست‌های نهایی و بهره برداری است و در ماه جاری وارد مدار خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ بیان کرد: فاز اول پست انتقال ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلو ولت پیروزان ۳۱۵ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و شامل یک بی خط ۴۰۰ کیلو ولت، یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ مگاولت آمپر و چهار بی خط خروجی ۱۳۲ کیلو ولت است.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری احداث پست ۳ هزار میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: پست پیروزان نقش ویژه و حیاتی در کاهش بار پست‌های فوق توزیع در کلانشهر اهواز ایفا خواهد کرد و باعث می‌شود تا پایداری شبکه برق و قدرت مانور در آن بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: این پست کمک می‌کند تا ظرفیت تامین انرژی در اهواز بطور محسوسی افزایش و وضعیت رینگ ۱۳۲ کیلو ولت اهواز تقویت و بهبود پیدا کند.

وی اضافه کرد: اهواز شبکه برق پرباری داشته و با توجه به ورود مشترکین جدید به شبکه، در حال افزایش است که با ورود پست پیروزان به شبکه در روز‌های آینده بار آن تعدیل خواهد شد.

وی گفت: مجموع ارزش سرمایه گذاری این پست و خط حدود ۵ هزار میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تأمین و پرداخت شده است تا مشترکین اهوازی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خانگی برق پایدارتری را تجربه کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار