کد خبر: ۴۸۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۳ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اولین جلسه اتاق گفتگوی وزارت نیرو و سندیکای صنعت برق ایران با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و نیز مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو و نیز رییس، نایب رییس و دبیر سندیکا، در محل این تشکل برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این جلسه که پیرو دستور وزیر نیرو در جلسه مشترک با نمایندگان سندیکای صنعت برق در تاریخ بیستم شهریور ماه، مبنی بر تشکیل اتاق گفتگوی وزارت نیرو و سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد، مهمترین چالش‌ها و راهکار‌های بخش خصوصی صنعت برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در همین راستا گزارشی از وضعیت موجود و مشکلات کنونی شرکت‌های عضو سندیکا ارائه و بر لزوم تسریع در پرداخت مطالبات شرکت‌های عضو و تعیین‌تکلیف قرارداد‌های متوقف حوزه انتقال و توزیع تاکید شد.

بر همین اساس مقرر شد اتاق گفتگو وزارت نیرو و سندیکا با مدیریت معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، معاون هماهنگی مالی و پشتیبانی توانیر، مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو و نمایندگان سندیکای صنعت برق ایران تشکیل شود. قرار است جلسات آن به صورت ماهیانه برگزار و گزارش اقدامات آن به طور فصلی در جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین با توجه به گستردگی و تعدد مشکلات مبتلابه فعالان بخش خصوصی صنعت برق، قرار بر این گذاشته شد که ذیل اتاق گفتگوی وزارت نیرو و سندیکا چهار کمیته های فرعی تشکیل شده و سندیکا نمایندگان خود را برای هر یک از این کمیته‌ها معرفی کند. به این ترتیب تشکیل کمیته مالی و مطالبات، به ریاست معاون هماهنگی مالی و پشتیبانی توانیر، کمیته توزیع، به‌ریاست معاون هماهنگی توزیع توانیر، کمیته حقوقی و قراردادها، به‌ریاست مدیرکل حقوقی وزارت نیرو و کمیته توسعه صادرات، به ریاست سرپرست مرکز امور بین الملل و هماهنگی دیپلماسی وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این جلسه بر لزوم همکاری سه‌جانبه وزارتخانه‌های نیرو و صمت و سندیکای صنعت برق به‌منظور رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌روی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات این صنعت تاکید و مقرر شد ارتباط نظام‌مند و موثر بین این سه‌نهاد ایجاد و جلسه‌ای مشترک با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و نمایندگان سندیکا برگزار شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
2
یک کم زوده بعد از چهار سال
آقای حائری تازه یادش افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
با سلام
قابل توجه اعضای محترم سندیکای برق در خصوص انتخاب هیات مدیره جدید، مواظب باشید شرکت مپنا در حال برنامه ریزی برای فرستادن افراد خود به داخل اعضا هیات مدیره و تسلط کامل بر این سندیکا می باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار