کد خبر: ۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۶ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
تفاهم نامه همکاری ایجاد زیرساخت برق در شهرک‌های صنعتی خوزستان، بین شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان امضا شد.

به گزارش برق نیوز، با حضور محمود دشت بزرگ مدیر عامل این شرکت و اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان این تفاهم نامه به امضا رسید.

این تفاهم نامه پیرو مبادله موافقت نامه بین وزارت نیرو و صمت، جهت مشارکت در توسعه و احداث پروژه‌های برق رسانی در شهرک‌های صنعتی خوزستان در راستای عملیاتی نمودن بند ز تبصره ۱۵ بودجه تنظیم و مبادله شده است.

در قالب این تفاهم نامه، ۲ شهرک صنعتی منتخب بعنوان شهرک‌های صنعتی کاندید جهت توسعه زیرساخت برق (خط و پست انتقال و فوق توزیع) تعیین شده است.

بر همین اساس مقرر شده ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت فوق توزیع در پست سبزآب اندیمشک و ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت در قالب پست صنعت که مطالعات آن اخیراً تکمیل و مصوبه آن از وزارت نیرو اخذ شده است، ایجاد و به بهره برداری برسد.

هدف از امضای این تفاهم نامه تسهیل همکاری و توسعه زیرساخت‌های برق در شهرک‌های صنعتی استان با هدف توسعه صنعت و اشتغالزایی در استان خوزستان است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار