کد خبر: ۴۸۱۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک نفر و مصدوم شدن یک تن دیگر در پی برخورد جرثقیل با سیم برق خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ٢١:۴٠ روز جاری یک مورد حادثه برق‌گرفتگی در بزرگراه آزادگان، مسیر غرب به شرق، بعد از جاده فیروزآباد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن ایستگاه شماره ١٢٩ به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت‌زمان سه دقیقه به محل رسیدند. طی این حادثه یک دستگاه خاور جرثقیل‌دار قصد جابه‌جایی یک دستگاه کانکس را داشته است که بوم جرثقیل با کابل برق بالای آن برخورد می‌کند.

ملکی ادامه داد: بارندگی، دایره برق‌گرفتگی را گسترده‌تر کرده بود و دو مرد ٣٠ تا ۴٠ ساله که برای کار در محل حضور داشتند دچار برق‌گرفتگی شدند.

وی ادامه داد: نیرو‌های آتش‌نشانی اقدامات اولیه را به سرعت انجام دادند و با حضور نیرو‌های اورژانس در محل، مشخص شد که متاسفانه یک نفر از این دو مرد جان خود را از دست داده و فرد دیگر دچار مصدومیت شدید شده است. فرد مصدوم با وضعیت وخیم به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: نیرو‌ها در حال ایمن‌سازی محل هستند.

وی در پایان گفت: در گذشته نیز شاهد حوادث اینچنینی بوده‌ایم که اجسام متفاوتی با کابل‌های برق برخورد کرده و موجب برق‌گرفتگی افراد شده است. از شهروندان تقاضا داریم که اشراف کامل به محدوده داشته باشند. همچنین هنگام شب کابل‌ها به خوبی دیده نمی‌شود و در زمان بارندگی نیز وسعت برق‌گرفتگی افزایش پیدا می‌کند؛ پس احتیاط در این موارد بیشتر اهمیت دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار