کد خبر: ۴۸۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷:۳۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰
نشست شورای انسجام بخشی و اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق استان تهران به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد.

به‌گزارش برق نیوز، علی‌اکبر کاظمی مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با اشاره به حساسیت‌‎های استان و شهر تهران، اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به شهروندان را از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها دانست و اظهار کرد: متخصصان و کارشناسان در تمامی بخش‌های مرتبط با صنعت کشور و همچنین وزارت نیرو به صورت شبانه روزی در تلاشند تا کشور، روز به روز بیشتر به سمت آبادانی و شکوفایی حرکت کند و ضروری است مدیران روابط عمومی‌های صنعت آب و برق با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی، مردم را از زحمات این تلاشگران و فعالیت‌های انجام شده آگاه سازند.

وی حضور در بین مردم و اطلاع رسانی شفاف در خصوص خدمات ارزنده‌ی در حال اجرا مجموعه وزارت نیرو و همچنین وضعیت انرژی کشور را زمینه ساز ایجاد آرامش در هموطنان دانست و افزود: اگر مخاطبان بدانند علیرغم محدودیت‌های موجود، چه فعالیت‌هایی برای تامین آسایش آنان در حال انجام است ضمن اعتماد به خادمان خود، همراهی مناسبی در شرایط بحرانی با شرکت‌های تامین کننده آب و برق خواهند داشت.

"کامبیز ناظریان" سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان اینکه گذر از تابستان ۱۴۰۰ علیرغم مشکلات ناشی از افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی و کاهش بارندگی‌ها با تلاش مجموعه وزارت نیرو و همراهی و همکاری مردم، محقق شد اضافه کرد: در راستای مدیریت بار شهر تهران با برنامه‌ریزی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن در تلاشیم تا در سال ۱۴۰۱، با دستیابی به هدف کنترل یک هزار مگاواتی مصرف برق در سمت تقاضای انرژی و کنترل و رویت پذیری بار شبکه توزیع برق، حداکثر آسایش ممکن را برای هموطنان تهرانی فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های موجود، همراهی مشترکان در بخش مدیریت تقاضای انرژی است که در این راستا استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها نقشی غیرقابل انکار دارد.

در ادامه "ابوذر صالحی" مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، اصلاح الگوی مصرف و آگاه سازی شهروندان از ضرورت‌ها و راهکار‌های این حوزه را پراهمیت خواند و افزود: ایجاد تعامل بین بخش‌های مختلف اجرایی کشور در راستای دستیابی به هدف مشترک بهبود ساختار مصرف انرژی و توسعه شاخص‌های زیست محیطی، رویکرد جدیدی است که به صورت جدی توسط صنعت برق دنبال می‌شود.

وی همچنین از تلاش برای طراحی و اجرای برنامه‌های نوین و خلاقانه‌ای همچون تاسیس "پارک انرژی" در شهر تهران خبر داد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
2
فیلم جدید شرکت برق
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
2
اسایش و ارامش شهروندان. چه حرفهاا.
خدمات دادن به شهروندان.
شفافیت !
تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
شما از عهده یک مدیر بر نمیایید یک امور و مدیر آن امور تمام مناطق را با کارهای هرج و مرجش و انجام کارها خارج از سیستم و شفافییت به ناآرامشی و نا آسایشی رسانده، آن وقت از خدمات به شهروندان صحبت می کنید.
ما در مناطق همالی می کنیم و آن وقت مدیر امور خدمات و پشتیبانی شرکت و زیرمجموعه ان ها در ستاد گرم و نرم نشستند و شرکت را به فنا داده و شما نظاره گر. ایا فقط ستادی ها ادم هستن. همه پول مناطق را به شیوه های مختلف تجمیع میکنند و بعد زد و بندهای خودشان. آیا یک نفر را می توانید پیدا کنید که از امور خدمات و پشتیبانی راضی باشد.
به هر حال شیخ جان و کامبیز جان هر وقت توانستید از عهده ایشان و همکاران آن مجموعه بر بیایید و ارامش و اسایش همکاران را تامین کنید، آن وقت اسایش و ارامش شهروندان پیشکش.
آیا شما نمیدانید در این امور چه کارهایی می کنند یا نمیخاید بدانید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار