کد خبر: ۴۸۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹:۰۱ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰
پله برقی یک پله متحرک است که در دنیای امروز تقریباً هر روز در مکان‌های مختلف از آن بهره می‌بریم. در اینجا با یک فیلم به طور ساده می‌توان عملکرد و توضیحات آن را مشاهده نمود.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز پله برقی یک پله متحرک است که افراد را بین طبقات یک ساختمان یا سازه جابجا می‌کند. این شامل یک زنجیره موتور محرک از پله‌های متصل به یکدیگر در یک مسیر است که روی یک جفت مسیر حرکت می‌کند که آن‌ها را به صورت افقی نگه می‌دارد.

پله برقی‌ها اغلب در سرتاسر جهان در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که آسانسور غیرعملی است، یا می‌توان از آن‌ها به همراه آن‌ها استفاده کرد. حوزه‌های اصلی استفاده شامل فروشگاه‌های بزرگ، مراکز خرید، فرودگاه ها، سیستم‌های حمل و نقل (ایستگاه‌های راه آهن/راه آهن)، مراکز همایش، هتل ها، ورزشگاه ها، استادیوم‌ها و ساختمان‌های عمومی است.

 

عملکرد پله برقی با بیان بسیار ساده + فیلم
 
پله برقی‌ها ظرفیت جابجایی تعداد زیادی از افراد را دارند. آن‌ها را می‌توان در فضای فیزیکی مشابه یک راه پله قرار داد. آن‌ها هیچ فاصله زمانی انتظاری ندارند (به جز در هنگام ترافیک بسیار سنگین). می‌توان از آن‌ها برای راهنمایی افراد به سمت خروجی‌های اصلی یا نمایشگاه‌های ویژه استفاده کرد. آن‌ها ممکن است برای استفاده در فضای باز ضد آب باشند. پله برقی غیرعملکردی می‌تواند به عنوان یک پلکان معمولی عمل کند، در حالی که بسیاری از روش‌های حمل و نقل دیگر در صورت خراب شدن یا از دست دادن برق بی فایده می‌شوند.

در زیر می‌توانید فیلم توضیحات پله برقی را با ساده‌ترین بیان مشاهده کنید.

 

 
 
فیلم کامل را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
 
 
برای مشاهده شماتیک پله برقی می‌توانید به این مطلب مراجعه نمایید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار