کد خبر: ۴۸۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۸ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰
کارگاه آشنایی با مسئولیت‌های کیفری مدیران در معاملات عمومی ویژه شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه ۲ کشور با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های توزیع نیروی و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان باحضور غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این کارگاه ۲ روزه که محل نیروگاه طرشت برگزار شد، علیرضا علیزاده، رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع برق کشور با اشاره به اهمیت آشنایی مدیرن با مسؤولیت‌های کیفری در معاملات عمومی گفت: محتوای موثر و کاربردی کارگاه آموزشی راهگشای مدیران در راهبرد و فرماندهی شایسته حوزه مالی و پشتیبانی شرکت‌های حوزه مدیریت شان است و امیدواریم با برگزاری این کارگاه و دوره‌ها اثربخشی مطلوبی را در این حوزه داشته باشیم.

گفتنی است در این کارگاه دو روزه مدرسان آخرین اطلاعات و ضوابط را پیرامون مسئولیت‌های کیفری مدیران در معاملات عمومی با موضوعات حقوقی و قانونی معاملات و نیز راهکار‌های درست تدوین عقود و قرارداد‌های مالی ارائه کردند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار