کد خبر: ۴۸۳۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۴ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با اشاره به گشایش نمایشگاه کتاب در حوزه ستادی وزارت نیرو گفت: پیاده کردن توانایی و فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نوعی سرمایه‌گذاری مهمی است که می‌تواند تاثیر زیادی در پیشرفت صنعت آب و برق داشته باشد.

به گزارش برق نیوز، رضا انجم شعاع پس از بازدید از نمایشگاه الکترونیکی کتاب و منابع چندرسانه‌ای مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه با تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: کتابخانه وزارت نیرو یکی از کتابخانه‌های غنی کشور در حوزه‌های متخلف تخصصی و علمی به‌خصوص در حوزه صنعت تخصصی صنعت آب و برق کشور است که می‌تواند به مجموعه‌های دیگر نیز خدمات ارائه کند.

وی اضافه کرد: امسال به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۲۴۰ عنوان کتاب جدید که مورد سفارش بخش‌های مختلف صنعت بوده تهیه و در معرض نمایش گذاشته شده و همکاران نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در این نمایشگاه حضور بهم برسانند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با اشاره به اهداف نمایشگاه کتاب، خاطرنشان کرد: هدف برگزاری این نمایشگاه، گرامی‌داشتن هفته کتاب و کتابخوانی و در کنار این هدف بزرگ معرفی این منبع غنی برای علاقه‌مندان و استفاده‌کنندگان است.

وی افزود: در حوزه کتاب هر چقدر توان خود را به کار ببریم به‌عنوان سرمایه‌گذاری محسوب شده و این مهم نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری لازم است.

انجم شعاع تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی موضوعی‌است که می‌تواند مورد استفاده همه همکاران در زمینه‌های فنی، تخصصی، آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو باشد و امیدواریم این نمایشگاه بتواند در نوع خود مهم و تاثیرگذار باشد.

این گزارش می‌افزاید، در پایان آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب در محل حوزه ستادی وزارت نیرو از همکاران حاضر و شاغل در مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه توسط معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو تقدیر شد.

نمایشگاه الکترونیکی کتاب و منابع چندرسانه‌ای مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه از ۲۲ تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در محل حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
سلام: كتاب وكتاب خواني نشانه رشد وبلوغ سازمانهاي نوين و مركز اسناد وكتابخانه سازمانها تفكر مديران خلاق ولي متاسفانه. طي سالهاي اخير. اين موضوع در بعضي شركتها ناديده گرفته وحتي مراكز كتابخانه واسناد كه ميتواند گنجينه و نماد سازمان وشركت باشد اساسا جمع اوري وحذف شده است وواقعا بايد از اين نوع خلاقيت تاسف خورد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار