کد خبر: ۴۸۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۳ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: میزان استفاده پایتخت نشینان از خدمات الکترونیکی حوزه برق از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش برق نیوز، کامبیز ناظریان اظهار داشت: بخش اعظم خدمات برق در پایتخت به صورت الکترونیکی و از طریق پیشخوان میزخدمت پورتال اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قابل دریافت است.

وی اضافه کرد: در راستای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک، با بهره گیری از فناوری‌های پیشرفته رایانه ای، در حال حاضر ۸۲ خدمت حوزه برق پایتخت به صورت الکترونیکی قابل ارائه به شهروندان است.

ناظریان افزود: تهرانی‌ها می‌توانند بخش اعظم خدمات مورد نیاز خود شامل مواردی همچون خریداری، تغییر یا اصلاح انشعاب، تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری، جمع آوری موقت و آزمایش کنتور، تغییر یا اصلاح نام، ثبت خاموشی و مشکلات مرتبط با شبکه، رویت و دریافت قبض و دریافت سوابق مصرف را از میز خدمت الکترونیک این شرکت دریافت کنند.

وی بیان داشت: این امر ضمن افزایش رفاه شهروندی، کاهش قابل توجه حجم تردد درون شهری و آلایندگی‌های زیست محیطی را به دنبال داشته و نقش موثری نیز در کنترل هرچه بهتر بیماری کرونا از طریق کاهش مراجعات و تماس‌های مردمی دارد.

ناظریان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در راستای فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردمی، توسعه هرچه بیشتر خدمات الکترونیکی تا حذف کامل مراجعات مردمی در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار