کد خبر: ۴۸۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸:۱۲ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰
رييس شوراي هماهنگي مديران صنعت آب و برق استان فارس و مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس به همراه مديران دفاتر روابط عمومي شركت هاي آب و برق استان فارس، با مديركل دفتر روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو ديدار و گفتگو كرد.

فرهنگ سازي و اطلاع رساني صحيح مصرف بهينه آب و برق

به گزارش برق نیوز، در این دیدار مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، اطلاع رسانی و انتقال دقیق و شفاف عملکرد و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان صنعت آب و برق را از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌های صنعت آب و برق عنوان کرد.

"علی اکبر کاظمی" اظهار داشت: در حال حاضر تمامی کارکنان خدوم صنعت آب و برق کشور به صورت شبانه روزی در تلاشند تا خدمات ارزنده و شایسته‌ای را به مردم عرضه کنند، بنابراین ضروری است مدیران روابط عمومی‌های صنعت آب و برق با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی، مردم را از زحمات این تلاشگران و فعالیت‌های انجام شده آگاه سازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح در زمینه آب و انرژی به ویژه در بخش کشاورزی تاکید کردو بیان داشت: بایستی با فرهنگ سازی صحیح و تهیه محتوا‌های مختلف، به مخاطبان اهمیت صرفه جویی، پرهیز از هدررفت آب و انرژی، صرف هزینه‌ها و زحمات را یادآوری نمود.

کاظمی، بر راه اندازی کارگروه اصلاح الگوی کشت کشاورزی به منظور پیشگیری از هدر روی آب و از سوی دیگر ترویج فرهنگ مصرف بهینه در بخش مشترکین کشاورزی تاکید کرد و بیان داشت: مجموعه اقدامات موثر و اثربخش در این زمینه و همکاری سازنده کلیه مسئولان درون و برون استانی در این رابطه، می‌تواند نقش موثری دراصلاح الگوی مصرف مشترکان در بخش کشاورزی و جلوگیری از مصرف بی رویه در این بخش داشته باشد.

در ادامه این نشست، رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان فارس، نیز بر لزوم مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی در راستای حفظ محیط زیست تاکید کرد.

احمدرضا خسروی، اظهار داشت: ۹۰ درصد آب و ۴۰ درصد برق استان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود و بدیهی است که ادامه این وضعیت و مصرف گرایی بیش از حد استاندارد می‌تواند اثرات مخربی بر محیط زیست بر جای بگذارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ارتقای سطح آگاهی و جلب مشارکت شهروندان در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی را از جمله راهکار‌های مفید و موثر در زمینه برون رفت از مشکلات و دغدغه‌های محیط زیستی برشمرد و افزود: بسیاری از مردم آگاهی ندارند که برای تولید برق و تهیه آب شرب چقدر هزینه می‌شود، اگر در زمینه هزینه‌های سنگین تولید انرژی و سایر منابع، به طور مناسب اطلاع رسانی شود، به طور قطع مردم با رعایت الزامات مدیریت مصرف با صنعت آب و برق مشارکت و همراهی خواهند شد.

لازم به ذکر است، در ادامه این نشست، مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان به بیان نظرات و چکیده‌ای از فعالیت‌های حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار