کد خبر: ۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‌های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری انجام شده است.

به گزارش برق نیوز، "محمود دشت بزرگ" اظهار کرد: با وجود همه کم و کاستی‌ها و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، کار‌های بزرگ و ماندگاری در شبکه انتقال و فوق توزیع تحت نظارت این شرکت انجام شده و سرمایه‌گذاری‌های خوبی با حمایت وزارت نیرو در بخش زیرساخت‌ها و توسعه صنعت برق انجام شده است.

وی افزود: در این مدت به منظور آمادگی شبکه و پایداری و تقویت آن، به میزان ۶۹۷ مگاولت آمپر ظرفیت، ۱۹.۲ مگاوار بانک خازنی، ۱۰۹ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع و همچنین ۵۶ کیلومتر فیبرنوری نصب و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این افزایش ظرفیت در بخش پست نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد بیش از ۱۲ برابری را نشان می‌دهد.

دشت بزرگ اظهار کرد: این پروژه‌ها با توجه به پارامتر‌های شبکه و مطالعات نیاز سنجی انجام شده، تعریف می‌شود و هدف این شرکت توسعه متوازن زیرساخت‌های برق در مناطق مختلف دو استان با توجه به ظرفیت‌ها و نیاز‌های مصرف است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار