کد خبر: ۴۸۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۴ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰
به منظور توسعه فعالیت‌های روابط عمومی دو شرکت محور‌های همکاری فی‌مابین روابط عمومی پژوهشگاه نیرو و روابط عمومی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تعیین شد.

به گزارش برق نیوز، به منظور توسعه فعالیت‌های روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذی‌نفعان، همچنین نقش مهم آن در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی، شناخت افکار عمومی، انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان، محور‌های همکاری فی‌مابین روابط عمومی پژوهشگاه نیرو به نمایندگی دکتر ساره شفیعی «رئیس اداره روابط عمومی» و روابط عمومی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی به نمایندگی آقای غلامحسین مقیمی اسفندآبادی «مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل» به امضاء رسید.

همکاری‌های لازم جهت انعکاس رسانه‌ای نتایج پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، توسعه ارتباطات با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما در راستای معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های شاخص مشترک، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاورد‌های طرفین از طریق پایگاه‌های خبری، سایتها، شبکه‌های اجتماعی، نمایشگرها، برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های علمی، تخصصی مشترک در راستای معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های تحقیقاتی مشترک، استفاده از تجهیزات و امکانات سمعی و بصری، تولید محتوا و انجام فعالیت‌های تبلیغاتی مشترک به منظور ارائه توانمندی‌ها در صنعت برق (پوستر، کلیپ، کاتالوگ و...)، برگزاری تور‌های مشترک بازدید آزمایشگاه‌ها، محصولات، نیروگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک مرتبط با سواد رسانه‌ای و فعالیت‌های حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره رسانه‌ای در راستای توسعه فعالیت‌ها و ماموریت‌های طرفین از جمله محور‌های همکاری فی مابین است.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
6
دوران این نمایش های پژوهشکده نیرو که پشت سر هم سند همکاری مشترک امضاء می کنند گذشته . یک سری بزنید می بینید هزار تا سند همکاری مشترک با دانشگاه و زایشگاه امضاء کردن. خروجی کار مهمه که در حد منفی صفردرجه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
6
پژوهشگاه نیرو اصلا چی هست؟ کجا هست؟ چکار می کنه ؟ کسی خبر داره ازشون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
6
الان دو تا روابط عمومی عضو وزارت نیرو می خواهند باهم کار کنند می روند تفاهم نامه امضاء می کنند؟ پس نقش روابط عمومی وزارت نیرو مگر هماهنگی روابط عمومی ها نیست؟ واقعا مردم را چی تصور کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
4
جالبه یک روزی برق حرارتی یواش یواش به بهانه آتش سوزی ساختمان، اومد در زمین پژوهشگاه ساختمان سازی کرد. الان پژوهشگاه دست به دامن برق حرارتی شده ما را حمایت کنید.ای روزگار...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ای روزگار را خوب گفتی . تمام آزمایشگاه های پژوهشگاه را گرفتند تبدیل به ساختمان اداری کردند. الان هم که می خواهند حراست و روابط عمومی برق حرارتی را یکی کنند. اول ساختمان نگهبانی را تخریب کردن. بعد هم تفاهم نامه روابط عمومی ها که معنیش یکی شدن واحدهای مشترکه . واقعا بازی را خوب بلدند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار