کد خبر: ۴۸۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰
با حضور معاون برق و انرژی وزارت نیرو، مراسم تودیع محمدحسن متولی زاده و معارفه آرش کردی به عنوان مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید توانیر

به گزارش برق نیوز، دراین مراسم، همایون حایری معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره نقاط درخشان عملکرد  متولی زاده در مدت حضور در توانیر گفت: متولی زاده سبک مدیریتی خاصی را در توانیر بنا کرد و بانی بسیاری از فعالیت‌های موثر در صنعت برق شد.

حایری همچنین با بیان این که کردی نیز از دل صنعت برق برخواسته است، وی را فردی با انگیزه دانست که در مدت زمان حضور در برق منطقه‌ای تهران نیز با تواضع، وظایف محوله را انجام داد.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو، از کردی به عنوان فردی آشنا به ساختار توانیر و چالش‌های صنعت برق یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم با وجود چالش‌های موجود، شرکت توانیر و صنعت برق روندی موفق در خدمت رسانی به مردم داشته باشند.

در این مراسم که با حضور اعضای تعدادی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شده بود، آرش کردی نیز با اشاره به حضور در توانیر، این موضوع را فرصت دیگری برای خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: برق، صنعتی استاندارد است و نمی‌توان انتظار نوسان در آن داشت.

مدیرعامل شرکت توانیر شمایل کار در صنعت برق را خاص و منظم توصیف کرد و گفت: با توجه به شرایط این صنعت، انتظاری جز این هم نمی‌توان از برق داشت.

کردی همچنین به سختی‌ها و چالش‌های صنعت برق در چندسال اخیر نیز اشاره کرد و اظهارداشت: با وجود همه چالش ها، انجام کار‌های ساختاری متوقف نشده است و شاید از آثار مثبت این چالش ها، جلب توجه بیشتر همه مسئولان کشور به این صنعت و همگرایی بیشتر برای رفع مشکلات صنعت برق است.

وی اظهار امیدواری کرد که صنعت برق در سال‌های آتی، عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد.

همچنین در این مراسم محمدحسن متولی زاده نیز از خدمت در صنعت برق ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان ساخت: از اینکه در صنعت برق خدمت کردم بسیار خوشحالم چرا که این صنعت باعث ایجاد روشنایی در خانه‌های مردم می‌شود.

متولی زاده با بیان اینکه سال‌های سختی را پشت سرگذاشتیم، افزود: کار‌های خوبی در در چندسال گذشته انجام شد که خارج کردن برق از دایره شمول هدفمندی یکی از این دستاورد‌ها بود.

وی همچنین با اشاره ضرورت رسیدگی و توجه به اقتصاد صنعت برق، تاکید کرد: این موضوع باید با هماهنگی دولت و مجلس پیش برود.

انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
40
جناب حائری
سوال این است، ایشون اگه خوب بود چرا رفت؟ اگه بد بود چرا دوباره اومد؟
با این نحوه مدیریت، شما خودتون نمیخواهید بازنشسته بشید و صندلی را رها کنید؟
پاسخ ها
توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
اون چند سال پیش که مهندس کردی شد مدیر عامل توانیر شاید پختگی لازم رو نداشتن ومهندس حایری مجبور به تعویض ایشان‌ شد ولی با تجربه موفقی گه بعدا در برق تهران بدست اورد حائز شرایط برای مدیرعاملی توانیر شدن ضمنا مهندس گردی جمله جالبی در تودیع فرمودن که برق یک صنعت استاندارده و این جمله رو کمتر مدیران عامل قبلی بزبان اورده بودن..انشالله ایشان در بکارگیری استانداردها توسط شرکت های تابعه سخت گیر باشند..وگرنه خاموشی ها از اول خرداد دوباره شروع خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
35
5
ایکاش آقای مهندس حائری به همین شکل و با شجاعت دکتر حقی فام را هم دومرتبه میاوردند. وضعیت توزیع فلاکت بار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg
اون بنده خدایی که اسم بردی اگر میتونست وضع توزیع که سهله وضع دفاتر تحت فرمانشو مرتب کنه شبونه از توانیر فرار نمیکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جاش چوب میزاشتن عملکرد بهتری داشت. تنها کاری که کرد این بود که آبروی دانشگاه رو هم برد. فقط حرص تعریف پروژه و کسب پول داشت.
سارا
| Iran (Islamic Republic of)
زیراب اونو یه کسی پیش اردکانیان زد و همون یه نفر همچنان براش سنگ اندازی میکنه .چون اگه برگرده اپن یه نفر بیچاره است‌.
ابلاغ انتصاب اون یه نفر وعزل دکتر یه روزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
16
7
با ارزوی سلامتی وتوفیق برای جناب مهندس کردی وانشالله با برنامه ریزی دقیق وشناختی که نسبت به صنعت برق دارند وبکار گیری مدیران توانمند ؛ صادق وتخصصی ومسئولیت پذیر ؛موجبات رشد وبالندگی صنعت اساسی وزیر بنایی همه جانبه برق بیش از گذشته باشند ودر این مسیر نیز همه پرسنل خدوم وتلاشگر صنعت یار یگر در هر مسئولیت باشند
هدایتی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
6
4
با سلام و احترام به حضور تک تک همکاران شاغل و بازنشسته صنعت برق کشور ضمن تبریک انتخاب جناب آقای مهندس کردی به مدیر عاملی شرکت توانیر و آرزوی موفقیت برای ایشان پیشنهداتی بشرح ذیل تقدیم می نمایم:
1- از تجربیات سنوات قبل که در مدیر عاملی شرکت توانیر تشریف داشتند استفاده مفید داشته و برخی نارساییها را جبران نمایند.
2-وضعیت شرکتهای تابعه و وابسته را ساماندهی نموده و با حفظ جایگاه و ارزش تک تک نیروی انسانی که سرمایه شرکتها تلقی می شود موجب افزایش بهره وری واقعی گردد.
3- شرکتهای خصولتی را برای آخرین بار تعیین تکلیف نمایند یا خصوصی باشند و یا دولتی بطوریکه در یک زمان نمی شود هم خصوصی باشد و هم دولتی که در حال حاضر عمده مشکلات مدیریتی ، منابع مالی، بهره وری ، هزینه و درآمد ،بنگاهداری اقتصادی ، تراکم حجم نیروی انسانی ، مشکلات متعدد قراردادهای کار نیروی انسانی و......... ناشی از نحوه ساختار و مدیریت شرکتها است.
4- با تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تا حصول نتیجه پیگیری نمایند و هرگز فقط به اعداد و ارقام بسنده نشود بلکه نائل شدن به هدف همه جانبه مورد توجه قرارگیرد.
5- اشخاص کاربلد و دلسوز در همه سطوح شغلی مورد استفاده قرار گیرد .
6 - با عدم تعیین تکلیف ساختار شرکتهای توزیع برق وشرکتهای برق منطقه ای (شرکتهای تابعه و شرکتهای وابسته ) به لحاظ بنگاهداری اقتصادی و ترکیب نیروی انسانی ، هزینه و درآمد و احساس مسئولیت مدیران شرکتها و تعیین تکلیف نیروی انسانی که تحت قراردادهای کار متعدد و با دستمزدهای مختلف مشغول بکار هستند مشکلات صنعت برق بیشتر نیز خواهد شد .
با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون به جناب آقای مهندس کردی مدیر عامل محترم شرکت توانیر و تک تک همکاران محترم شاغل و بازنشسته صنعت برق .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
10
10
آرزوی توفیق برای مهندس کردی عزیز در پیشبرد صنعت دارم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
2
16
این است چهره بعضی ها: قبلا با شدت کامل از توانیر کنار کذاشتند الان کردی با انگیزه و بر خواسته از خود برق معرفی میکنند این بی تباتی در کار اجرایی هم دیده شد وشرکتهای توزیع را به نابودی کشید از حمایت بی چون و چرای دانشجوی خود تا به امروز ودفاع از ایشان در مقابل گزارش بازرسی استان جای سوال را به جا گذاشته که به چه قیمتی و چرا ؟خدا را هم در نظر بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی.واقعا باید این یارورو به سلابه بکشن که گند زده به صنعت برق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
12
8
سلام.
ضمن تبریک به اقای کُردی عزیز...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
4
20
جناب حائری
سوال این است، ایشون اگه خوب بود چرا رفت؟ اگه بد بود چرا دوباره اومد؟
با این نحوه مدیریت، شما خودتون نمیخواهید بازنشسته بشید و صندلی را رها کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
رها؟ این اقایون شوق خدمت دارند کجا برن بهتر از اینجاا؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
25
54
باسلام خدمت وزیر محترم نیرو، جناب آقای دکتر محرابیان ،اگر می خواهید در پیک زمستان ویا تابستان سال آینده در تامین برق مشکل ایجاد نشود و مشکلات صنعت برق در سریعترین زمان ممکن حل شود یک فرد انقلابی و اصولگرا که هم متعهد وهم متخصص است ودر دوران دانشجویی ودرمحیط کار همیشه ممتاز است و تسلط واشرافیت کامل هم در توزیع وهم در تولید وانتقال دارد ودر زمان تبلیغات آقای رئیسی در آذربایجان‌شرقی زحمات زیادی متقبل شده است آقای دکتر اسدزاده می باشد که هم معاون بهره برداری
برق منطقه ای آذربایجان شده وهم سلسله مراتبی مسئولیت گرفته است امید است ضمن بررسی همه جانبه موضوع و استفاده کردن ازاین بزرگوار که در پستهای مدیریتی کلان ،شایسته سالاری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه نمایید ،البته در صورت امکان وصلاحدید حضرتعالی استدعا داردضمن دعوت از نامبرده برای ارزیابی اقدامات لازم را مبذول فرمائید. متشکریم
پاسخ ها
یاشاسین آذربایجان
| United States of America
آقای اسدزاده
خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی
شما همان سطح مدیریتی که تشریف داری خیلی هم برای تان زیادی است ترا خدا ما را تخمدان ( استفاده در سطح کلان ....؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلامنعلیکم جناب اسدزاده،گویا شوق خدمت خیلی فوران داره میکنه . این نوع تبلیغ برای خود ضد تبلیغ است به آمار منفی هایی که به این پست داده شده دقت کنید
برق آذربایجان
| Iran (Islamic Republic of)
گندی که زده حالا حالاها جمع نمیشه ، اولین کارش استخدام دستوری برارشون در شرکت تعمیرات بود اون بزرگوار ؛ بعد گندش که درومد که چه تصفیه حساب های شخصی با همکاران معاونت بهره برداری و دفتر فنی کرد. از بس آمار تقلبی دادند به توانیر ؛ بیچاره دکتر علیپور از دفتر فنی دادش درومد که آقا چرا 4 سال پی در پی هست برق آذربایجان توو ارزیابی های توانیر و مدیریت شبکه داره افت می کنه ولی توو اعداد و ارقام همه چیز گل و بلبل نشون میده ( امتیاز عملکرد مهندسی شرکت ها رو که هر سال IGMC میده یه نگاه بیاندازید نیاز به حرف زدن نیست. کارنامه بزرگواران هست که فقط دنبال منافع شخصی و باندبازی هستند ) متاسفانه برق منطقه ای آذربایجان زمان مهندس صبوری کجا و الان کجا ؛ مهندس صبوری یه چیزی میدونست که هیچ وقت سرپرستی ایشون رو در دفتر فنی به مدیر تبدیل نکرد.
ارومیه، اردبیل، تبریز
| Iran (Islamic Republic of)
سلام امیدواریم برای برق منطقه ای آذربایجان مدیر عامل شایسته و متعهد و در خط ولایت و جوان و پرشور انتخاب گردد. انتخاب افراد جوان و متعهد برای برق منطقه ای آذربایجان که یکی از برقهای حساس می باسد ضروری می باشد. امیدواربم این مسله مورد عنایت جناب مهندس کردی و میسولین استانی باشد.
کامران کوثری
|
United States of America
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
0
سلام با آرزوی توفیق و بازگشت به دوران قانونمندی و ضابطه گرایی و حفظ حقوق متقابل سرمایه انسانی و ارباب رجوعان و مشترکین و شرکت داری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
1
خیلی هنرمندی میخواد دوستان
خودت ایشون رو سه سال پیش برداری و تا دو سال سمت بهش ندی
حالا بیای از سر اجبار دوباره همون توانیر بذاری و اغراق کنی در خوبیهای طرف
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
اینا همون نقش تعریف از بادمجون رو دارن. میگن مدینه فاسده جایی است که طرف شرفش رو برای منافعش میفروشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
3
زنده باد آفتاب پرست
برای رنگ عوض کردن یه چند وقتی زمان لازم داره
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
4
... مع الصلوات
برق باختری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
5
ضمن تبریک به آقای مهندس کردی آرزوی توفیق برای ایشان امیدوارم به اوضاع نابسامان برق باختر هم نظر داشته باشند چند مثال از اوضاع برق باختر وچند سئوال از مدافعان حریم آقای شبیهی
1-آیا تابه حال این سئوال برات پیش نیامده که مدیر دفتر تحقیقات قبلی که از جانبازان جنگ تحمیلی بودند به چه علتی برکنار شدند آیا این موضوع ارتباطی به مدارک آبکی شما ومدرک آبکی مدیر عامل و واگذاری پروژه تحقیقاتی به استادان شما ها ندارد.
2-آیا یادت رفته که زنان اپراتورها را در شرکت جمع کردید و اپراتورها را پیش خانواده هایشان کوچک کردید.
3-راستی برادرت با کدامین دلیل در برق باختر استخدام شد وخودت نیز حکم معاونت گرفتی.
4-آیا اینها مزد خوش خدمتی جنابعالی به شخص مدیر عامل نبود که رفتارت شرمسارکننده است.
5-اشخاصی شما نام بردید من می شناسم وتو اربابت را هم می شناسم فکر کنم تو وامثال تو لیاقت اظهار نظر در رابطه با این افراد باشخصیت وباخانواده را ندارید.
6-آقای شبیهی در فساد مدیر حراست قبلی چقدر نقش داشته است و وام هایی که گرفته بودید از کجا آمده بود که در این قضیه چند نفر را قربانی کردید.
7- کدامین مدیر طرح وتوسعه با آوردن یک نماینده ودادن ترتیب ملاقات با مدیر عامل حکم مدیریت گرفت.
8- آیا آقای شبیهی بدون توصیه یک مقام استانی یا نماینده کاری برای پرسنل انجام داده است و همه انتصابات در زمان ایشان با توصیه وراضی کردن بالادستی ها ویا اهداف شخصی ایشان بوده است.
9-آیا می دانی آقای شبیهی به لطف پاچه خوارانی مثل شما سرنانوایی کوچه ما هم جاسوس گذاشته و چند پارچگی در شرکت موج می زند.
10-آیا از اختلاس وتحقیر وتوهین های مکرر شخص مدیر عامل به مجموعه زحمت کش ومظلوم برق باختر میتوان کتابها نوشت.
وغیره ......... ادامه داستان در پیامهای بعدی
مهندس برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
2
...تر از ح نداریم
یادش رفت کیا کمکش کردن بشه معاون وزیر
به نزدیک‌ترین آدم های دوروبرش رحم نکرد
چه جوری میخواد توی چشمشون نگاه کنه بگه حمایتم کردین ولی من شما رو کنار گذاشتم...
پرسنل توزیع مرکزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
1
با سلام و تبریک مجدد به انتصاب مهندس کردی خواهشمندم در اسرع وقت به عملکرد مدیران توزیع در این چند سال بخصوص استان مرکزی که سرشار از عملکرد های اشتباه و نا عادلانه و تبعیض بوده رسیدگی و سریعا مدیران شایسته منصوب شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
2
2
سلام.
ضمن تبریک به اقای کُردی عزیز...
لطفا اول این مدیرعامل ضعیف و نژاد پرست ... را عوض کنید...
معاونان فشل و بی سواد.
حراست نژاد پرست و ضعیف...
پاسخ ها
کارشناس
| Netherlands
توزیع خوزستان ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
1
یه نظر به برق چهارمحال هم بکن . این آقای ... پوسید اینجا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
1
همه چی کنار، فقط نگاه فرخزاد به کردی، پر از حسرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پرسنل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
4
1
جناب کردی با عرض تبریک و آرزوی موفقیت. مهندس جولایی بهترین گزینه برای برق استان خوزستان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
7
مهندس کردی یک جمله طلایی فرمودن: برق یک صنعت استاندارد است.
بد نیست ایشون پرسشنامه ای بدست مدیران زیردستشون بدهند تا ببینن چقدر آقایون از استانداردهای صنعت برق که حاصل تلاش صدها مهندس برق مکانیک شیمی الکترونیک مواد ساختمان فیزیک صنایع و و.. بوده کوچکترین اطلاعی دارند!؟! مطمئنا اکثر مدیرانشان رفوزه خواهند شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
2
اين محسن رضايي چقدر زورش زياده ياد كربلايي 5 بخير
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
1
ضمن تبریک خدمت جناب آقای کردی
با عرض سلام
اگر اشتباه نکنم این مدیر عامل فعلی برق چهار محال دست پخت خودتان است.
با عرض معذرت نبوغ ای بنده خدا فقط در جهت ... شرکت و بخصوص نیروی انسانی و ...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
تنهاایشون نیستندچندتادیگه هم مثل ایشون وجودداره...
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
3
2
آقای مهندس کردی
ضمن آرزوی توفیق برای شما در دوره دوم مدیریت شما در توانیر ،ما برق باختری ها از شما انتظار داریم ....یک مدیرعامل شایسته مثل آقای مهندس داود آبادی از مجموعه برق باختر انتخاب نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
جناب آقای اپراتور محترم
میشه بفرمایید ایشون چه ویژگی دارند برای مدیر عاملی
بصورت کوتاه مدت و بسیار ناموفق تمام معاونت های فنی را در نوردیدند
قدرت تصمیم گیری و ریسک پذیری در حل مشکلات تقریبا صفر
و ...‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
چند نکته برای آقای کردی:
در ایران به اشتباه بازار را مترادف صنعت می دانند که این جایگزاری اشتباه است و این بدلیل عدم شناخت کارکرد بازار و صنعت است ما بازار برق داریم حتی در حساب های ملی از بخش برق استفاده می شود ولی در حوزه توانیر چیزی بنام صنعت نداریم مثل بخش پزشکی،مخابرات، ارتباطات،.
خدمات برق همانند سایر بخش ها و خدمات باید از استانداردهایی تبعیت کند که این استانداردها جهانی هستند چون بر اساس همین استانداردها ،محصولات و لوازم و تجهیزات برقی تولید و روانه بازار مصرف می شود در آئین نامه تکمیلی تعرفه های برق از این استانداردها نام برده شده است. فرکانس،ولتاژ نمونه های بارز این استانداردها هستند. علت اینکه خاموشی داریم برای رعایت استاندارد است اگر برق غیر استاندارد به مشترکین بدهیم باعث خرابی تجهیزات برقی مشترکین می شود.
در نگاه کلی شرکت توانیر یک شرکت سرمایه است که مالک و مدیر سهام شرکت های زیر مجموعه است بعبارت دیگر مدیر توانیر باید یک شخص با عملکرد اقتصادی و بازار باشد تا بتواند سرمایه شرکت را مدیریت کند .
کارکرد توانیر فعلی ناشناخته است اگر هر کس دیگر تاکید می شود هر کس دیگر مدیر عامل توانیر شود هیچ فرقی با متولی زاده و کردی نخواهد داشت هیچ فرقی!
مهندس توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
2
طبق اخرین امار وزارت نیرو قدرت منصوبه نیروگاههای کشور عزیزمون کمی بیش از 86000مگاواته که با احتساب ضرایب بار و ضرایب همزمانی و راندمان به عدد
69درصد ضربدر هشتادوشیش هزار مساوی با:
59340مگاوات تولید انرزی در هر ساعت میرسیم
یعنی در بدترین شرایط در تابستان نیروگاههای ما حداقل باید قادر باشند 59000مگاوات در ساعت تولید کنند منهای نیروگاههای جدیدی که قرارس تا تابستان اضافه شوند بچرخه تولید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
1
سلام جناب آقای وزیر اگه دنبال ف... مالی می گردی برق منطقه ای آذر بایجان زیاد است . شرکت تعمیرات و بی جهت قراردادش و بالا می برند . تا برای خود کارهایی انجام بدهند . آقای وزیر خواهشن بیایید با تغییر مدیریتی وتغییرات معاونان دست نشانده از این حیص خلاص کنید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار