کد خبر: ۴۸۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۳ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه دلیل درج بدهی در قبوض برق استان را اعلام کرد.

به گزارش برق نیوز، تیمور اکبری احمد آبادی درباره چرایی درج مبلغ بدهی قبلی در قبوض برق به وجود پرداخت بدهکاری، اظهار داشت: محاسبه انرژی مصرفی مشترکین بر حسب تعرفه و کاربری تخصیص داده شده بر اساس بخشنامه‌های صادره از وزارت نیرو و مصوب هیئت محترم وزیران صورت می‌گیرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: مفاد و مندرجات این بخشنامه‌ها به دلیل حساسیت آن و ضرورت کنترل دقیق محاسبات مرتبط با آن، نیازمند زمان فراوانی است.

اکبری تصریح کرد: رفتار مصرفی برخی از مشترکین از لحاظ زمانی به شکلی است که گاهی در دو مقطع سال قبل و سال جدید قرار می‌گیرند که به جهت عدم انباشت هزینه‌ها و عدم ایجاد مشکل در پرداخت توسط مشترکین محترم، شرکت توزیع نسبت به صدور صورتحساب با نرخ قبل، اقدام می‌کند َو پس از اعمال دقیق نرخ‌های جدید در سیستم به عنوان بدهی یا مابه التفاوت نرخ در صورت حساب‌های بعدی لحاظ می‌شود.

وی عنوان کرد: به استثنای بند ۱-۵ضوابط فروش انرژی و انشعاب، باید مبلغ ده هزار تومان حق بیمه همگانی هر واحد مسکونی برای یک سال و از دوره دوم تا ششم صورتحساب گیری، هر دوره به میزان دو هزار تومان در صورتحساب‌های بهای برق واحد‌های مسکونی به جز مالکین واحد‌های مسکونی تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی درج و دریافت خواهد شد که از این ماه آغاز و در قبوض پیامکی صادره لحاظ شده است.

منبع: مرصاد نیوز

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار