کد خبر: ۴۸۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۷ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰
مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق فارس با بیان اینکه شهروندان از نجات حیوانات روی خطوط انتقال برق پرهیز کنند، گفت: با توجه به این که نجات حیوانات توسط افراد عادی علاوه بر این که موجب خسارت به خطوط می‌شود، بسیار خطرناک است و موحب برق گرفتگی آن‌ها نیز می‌شود.

به گزارش برق نیوز، رئیسی گفت: در مواردی مشاهده شده که افراد اقدام به نجات حیوانات و پرندگان از روی خطوط انتقال برق می‌کنند که این کار بسیار خطرناک است.

وی با بیان این که این کار تابع آیین نامه و دستوالعمل‌های ایمنی است، افزود: متخصصان و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق برای این کار آموزش‌های لازم را دیده اند و با تجهیزات کامل آماده رفع هر گونه مشکل در خطوط انتقال برق هستند.

او ادامه داد: با توجه به این که نجات حیوانات توسط افراد عادی علاوه بر این که موجب خسارت به خطوط می‌شود، بسیار خطرناک است و موحب برق گرفتگی آن‌ها نیز می‌شود.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: شهروندان در صورت مشاهده مشکل در خطوط انتقال برق حتما با شماره ١٢١ اتفاقات برق تماس بگیرند یا در نرم افزار برق من در خواست خود را ثبت کنند تا کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق در محل حاضر و اقدام به نجات و یا رفع مشکل خطوط کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار