کد خبر: ۴۸۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۳ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰
محسن طرزطلب؛
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اشاره به اینکه تا پیک مصرف برق تابستان سال آینده سه نیروگاه مقیاس متوسط در استان سیستان‌وبلوچستان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: با توجه به مزایا و امکان راه‌اندازی سریع این واحدها درصدد گسترش نیروگاه‌های مقیاس متوسط در سطح کشور هستیم.

۳ نیروگاه مقیاس متوسط تا پیک تابستان سال آینده وارد مدار می‌شود

به گزارش برق نیوز، محسن طرزطلب در مراسم امضای قرارداد ساخت نیروگاه‌های مقیاس متوسط میان برق حرارتی و شرکتی خصوصی با تاکید بر اینکه طی ۶ ماه گذشته تلاش‌های زیادی برای اجرایی شدن این قرارداد در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این قرارداد شامل احداث هفت واحد نیروگاهی مقیاس متوسط ۴۲ مگاواتی در نقاط مختلف کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تا پیک تابستان سال آینده سه نیروگاه از قرارداد یاد شده در استان سیستان‌وبلوچستان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: در این استان تراز تولید و مصرف برق منفی است و میزان مصرف انرژی در پیک تابستان بیشتر از برق تولیدی توسط نیروگاه‌های استان است. بدین منظور بایستی توجه ویژه‌ای به افزایش ظرفیت تولید برق در این استان شود.

مدیرعامل برق حرارتی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری این پروژه توسط دولت و مجموعه برق حرارتی انجام خواهد شد، ادامه داد: چهار واحد دیگر نیز در منطقه جاسک هرمزگان، شهرستان خاتم یزد، منطقه شوش استان خوزستان و یک واحد نیز جایگزین یکی از واحد‌های قدیمی نیروگاه درود لرستان خواهد شد که در این مناطق با افت ولتاژ مواجه هستیم.

طرزطلب نیروگاه‌های مقیاس متوسط را برای شبکه برق کشور بسیار کارا برشمرد و افزود: با توجه به مزایا و امکان راه‌اندازی سریع این واحد‌ها درصدد گسترش نیروگاه‌های مقیاس متوسط در سطح کشور هستیم که امیدواریم که شاهد توسعه استفاده از این نیروگاه‌ها برای افزایش توان تولید برق در کشور باشیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
1
1
آقای مهندس اگر جلوی ظلمهای بعضی مدیران تولیدبرق وریخت وپاشای بی حساب کتاب آقایون می‌گرفتین وضع این استان محروم این نبود وواحدای تولیدبرق درآستانه فروپاشی قرار نمی‌گرفت!!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
چند نفر بازنشسته ای که بصورت شرکتی در برق حرارتی مشغول بکار بودند .گفتید بکارگیری بازنشستگان ممنوع است.درصورتیکه چند نفر از آنان ایثارگر بودند.اخراج نمودید.پس اگر قانون است چرا شما سرکار خانم.... را در معاونت مالی نگه داشته اید.ا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار