کد خبر: ۴۸۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۲ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰
یک دختر نوجوان ۱۳ ساله پس از سقوط تلفن همراهش به داخل وان حمام دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که تلفن همراه این نوجوان فرانسوی در حال شارژ شدن بود. پس از وقوع این حادثه تیم اورژانس پزشکی در خانه این نوجوان واقع در شهر ماکُن حضور یافتند.

به گزارش برق نیوز، آن‌ها پس از انجام معاینات اولیه این نوجوان را که هویتش اعلام نشده به بیمارستان منتقل کردند. بنا به گزارش ۷ نیوز، پزشکان بیمارستان در روز شنبه در ابتدا موفق به احیای قربانی شدند، اما در ادامه او به کما رفت و جانش را از دست داد. بنا به گزارش NZ Herald پلیس محلی فرانسه در حال تحقیقات در مورد این حادثه است.

مادر داغدار این نوجوان در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی با هشدار به نوجوانان گفت این اتفاق باید هشداری برای همه نوجوانان باشد که تلفن‌های همراه هرگز از دستشان جدا نمی‌شود و در همه جا سرگرم بازی یا صحبت با آن هستند. این زن که هویتش اعلام نشده گفت: «ما واقعا باید اصرار کنیم که نباید هیچ تلفن همراهی را با خود به حمام ببرید، زیرا ممکن است به یک تراژدی ختم شود.»

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار