کد خبر: ۴۸۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۴ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰
مقدمات احداث پروژه پست برق ۲۳۰ کیلو ولت شهرستان نظرآباد استان البرز در نشستی با حضور فرماندار رئیس شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهرستان فراهم شد.

به گزارش برق نیوز، نشست تعیین تکلیف اراضی استقرار پست برق ۲۳۰ کیلوولت در این شهرستان با حضور فرماندار نظرآباد و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی، معاون مدیرعامل برق استان البرز و هیئت همراه، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد و مدیر توزیع برق شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش باتوجه به استقرار شرکت ها، افزایش جمعیت و نیاز به تامین انرژی، فرماندار نظرآباد بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف نهایی استقرار پست برق ۲۳۰ کیلوولت تاکید داشت.

در این نشست مصوب شد طرح اصولی پست برق ۲۳۰ کیلوولت به فرمانداری ارسال و در راستای آن تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و اداره برق نظر آباد منعقد شود و برق منطقه‌ای نسبت به تخصیص اعتبار احداث پست برق و تامین زیرساخت‌های لازم در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورد.

یادآور می‌شود می‌بایست کلیه دستگاه‌های مربوطه از جمله شورای اسلامی شهر و شهرداری نظرآباد پس از طی مراحل قانونی نسبت به تحویل زمین مورد نیاز جهت احداث پست برق ۲۳۰ کیلو ولت در شهرک امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان اقدام نمایند و با برنامه ریزی اصولی در اسرع وقت نسبت به واگذاری انتفاع اراضی مورد نظر از سوی شهرداری نظرآباد به توزیع برق و استقرار پست ۲۳۰ کیلو ولت برق اقدام نمایند.

آغاز عملیات احداث پست برق ۲۳۰ کیلو ولت در نظرآباد

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار