کد خبر: ۴۸۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۴ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰
با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران "مصطفی رجبی مشهدی" و معاون راهبری شبکه برق کشور "مهدی مقیم زاده"جلسه‌ای به صورت مجازی با معاونین بهره برداری شرکت‌های برق منطقه‌ای در ۲۷ آذر ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی ضمن خیرمقدم و و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و قدردانی از زحمات شرکت‌های برق منطقه‌ای در شرایط پیک تابستان ۱۴۰۰، گفت: الزامات بهره برداری ومدیریت شبکه را با هدف حفظ پایداری شبکه درشرایط زمستان ۱۴۰۰ و نیز تابستان ۱۴۰۱ باید در نظر داشته باشیم.

وی ظرفیت ذخیره سازی سوخت را نسبت به سال گذشته بهتر ارزیابی کرد، و از معاونین بهره برداری شرکت‌های برق منطقه ای، همکاری بیشتر و مدیریت بار در زمستان جاری را خواستارشد.

در ادامه سخنگوی صنعت برق تاکیدی ویژه بر رعایت دستورالعمل‌های ثابت بهره برداری وبه خصوص دستورالعمل اخیرا" ابلاغ شده مدیریت بار، و نیز تاکید بر رعایت سلسله مراتب دیسپاچینگی و پررنگ‌تر شدن نقش دیسپاچینگ‌های منطقه‌ای داشت.

ایشان با توجه به اینکه حفظ و پایداری شبکه، مهم‌ترین ماموریت اصلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران می‌باشد، گفت: با توجه به تاکید وزیرمحترم نیرو، خواستار دقت و جدیت شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع در تبعیت از دستورات مرکز کنترل دیسپاچینگ ملی شد.

در ادامه معاونین و مدیران راهبری شبکه برق کشور گزارش‌هایی را در خصوص چشم انداز تولید و مصرف ونیز وضعیت دمایی، سوخت، منابع برقابی در زمستان جاری و تابستان ۱۴۰۱ و مشکلات شبکه ارائه دادند و نظارت بر عملکرد و تنظیمات رله‌های فرکانسی و اهتمام به رویت پذیر نمودن مصرف شرکت‌های توزیع، آماده سازی فیدر‌های سریع قطع و توجه ویژه به دستورالعمل شماره ۸ ثابت بهره برداری (تبعیت از فرامین مرکز) و مصوبه هیات وزیران درجهت تبعیت از دستورات مرکز کنترل دیسپاچینگ ملی را خواستارشدند.

جلسه هماهنگی با معاونین بهره برداری شرکت‌های برق منطقه‌ای

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار