کد خبر: ۴۸۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳:۲۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۰
شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در نظر دارد به منظور شناسایی پتانسیل‌های موجود و شرکت‌های توانمند در خصوص نصب تجهیزات گوگردزدایی از نیروگاه‌های بخاری مازوت‌سوز کشور در راستای عمل به وظایف وزارت نیرو در قانون هوای پاک اقدام کند.

به گزارش برق نیوز، بر همین اساس دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و افراد توانمند در این حوزه لازم است پیشنهادات خود را تا ۳۰ دی‌ماه امسال به معاونت راهبری شرکت تولید نیروی برق حرارتی به کدپستی: ۱۴۶۸۶۱۳۱۱۴ ارسال کنند.

این پیشنهادات بایستی مشتمل بر مبنای علمی و روش اجرای کار، میزان مصرف برق، آب، مواد اولیه و میزان پسماند تولیدی احتمالی، تعداد و نوع تجهیزات مورد نیاز و ابعاد تجهیزات، میزان راندمان روش اجرایی و قابلیت کاهش ترکیبات اکسید گوگردی خارجی، اعلام میزان هزینه نصب و بهره‌برداری از تجهیزات، قابلیت اجرا در نیروگاه‌های موجود با توجه به عدم پیش‌بینی آن‌ها در زمان احداث نیروگاه، ارائه برنامه زمانی جهت اجرای پروژه و داشتن سوابق مرتبط و دارا بودن دانش فنی در این خصوص و یا اجرای پروژه در ابعاد نیمه صنعتی باشد.

پیشنهادات دریافتی توسط کمیسیون فنی معاونت راهبری شرکت برق حرارتی ظرف دو هفته بررسی و در صورت تایید فنی مراتب بعدی جهت برگزاری مناقصه انجام خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار