کد خبر: ۴۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۰ - ۰۴ دی ۱۴۰۰
تعویض یک میلیون کولر گازی قدیمی با کولرگازی کم مصرف تعویض یک میلیون واحد کولر گازی قدیمی و پرمصرف در عین اینکه عامل کاهش فشار کاری بر شبکه برق رسانی کشور تا مرز ۱۶۰ هزار کیلو وات ساعت در ساعات پیک مصرف برق می گردد باعث صرفه جویی سالانه حدود ۲ میلیارد مترمکعب از منابع گاز نیز می‌شود. این طرح تعویض باعث افزایش چندین برابری تولید کولر گازی کم مصرف ساخت ایران می‌شود.

به گزارش برق نیوز، پیمانکار طرح بهینه سازی مصرف برق شرکت توانیر از منتشر شدن اسناد بررسی و ارزیابی تولید کنندگان واجد شرایط شرکت در طرح تعویض کولر‌های گازی کم مصرف خبر داد و اعلام کرد که متقاضیان باید در زمان معین شده تمامی اسناد و مدارک مربوطه را در سامانه شرکت توانیر به آدرس http;//ef.tavanir.org.ir بارگذاری کرده و اسناد فراخوان را نیز مشاهده کنند.

خانی در ادامه عنوان کرد که این طرح تعویض که بسیار مورد استقبال قرار گرفته بر طبق مجوز شورای اقتصاد و همراستا با استفاده از ظرفیت‌های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بالابردن توان و نظام مالی کشور صورت می‌گیرد اولویت استفاده از مشترکان از این طرح با ساکنین جنوب کشور است و فقط ۳۰ درصد مبلغ کولر گازی‌های کم مصرف به صورت قسطی از مشترک دریافت می‌گردد و مابقی هزینه اجرای طرح از محل صرفه‌جویی سوخت حاصل از منابع داخلی شرکت توانیر و بودجه صنعت برق و تولیدکنندگان پرداخت می‌گردد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار