کد خبر: ۴۸۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۰
بهسازی شبکه برق ۴۸۰ روستای فارس تا پایان سال جاری معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی بهسازی شبکه‌های برق روستایی استان گفت: شبکه برق ۴۸۰ روستای استان فارس در راستای اجرای طرح بهارستان، تا پایان سال جاری بهسازی می‌شود.

به گزارش برق نیوز، "محمد علی عزیزی"، با بیان اینکه طرح بهارستان از سال ۱۴٠٠ از سوی شرکت توانیر طراحی شد و در آن شرکت‌های توزیع نیروی برق در یک فرآیند ۵ ساله اقدام به بهسازی شبکه برق می‌کنند، اظهار داشت: جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا‌های مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از اهداف طرح بهارستان است که با نگاهی جامع و روستامحور در بازه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در استان فارس در راستای اجرای طرح بهارستان، تاکنون ۱۵۰۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط فرسوده و مخاطره آمیز با اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال تعویض و جابه جا شده و تعداد ۵۰ دستگاه پست هوایی نیز جهت تقویت ولتاژ ۳ هزار مشترک با صرف اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال نصب شده است.

این مقام مسئول، یادآورشد: نصب ۳ هزار دستگاه چراغ ال‌ای دی ۲۰ وات با اعتباری معادل ۴۵ میلیارد ریال، اصلاح اتصالات سست و لوازم اندازه گیری با صرف اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال و تعویض ۵۰۰ دستگاه باطری و اینورتور پانل روستا‌هایی که با فتوولتاییک برق‌دار است نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح در روستا‌های استان فارس تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ابراز امیدواری کرد، با اجرای کامل طرح‌های مذکور، بخش قابل توجهی از مشکلات روستا‌های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برطرف شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار