کد خبر: ۴۸۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۴ - ۰۶ دی ۱۴۰۰
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۲۴ باند سرقت سیم و کابل برق در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش برق نیوز، محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در جلسه تعاملی با مدیران شرکت توزیع برق استان اصفهان که به منظور بررسی راه کار‌های مقابله با سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو برگزار شد، گفت: در ۹ ماهه امسال شاهد افزایش ۲۱ درصدی کشف سرقت سیم و کابل برق بودیم که قدرت کشف پلیس آگاهی استان اصفهان هم در این حوزه طی این مدت ۶.۴ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: ۷۵ درصد سرقت‌های سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو در پنج شهرستان اصفهان، شهرضا، خمینی‌شهر، فلاورجان و لنجان بوده و اقدامات کنترلی، نظارت‌های هوشمند و توسعه گشت‌های مشترک بین پلیس و اداره برق در این شهرستان‌ها صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۲۴ باند سرقت سیم و کابل برق در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: در همین رابطه بیش از پنج تُن سیم و کابل مسروقه نیز از مخفیگاه سارقان و مالخران کشف و به اداره برق تحویل داده شد.

 هاشمی‌فر با بیان اینکه سرقت سیم برق باعث بروز مشکلاتی در سیستم توزیع برق به شهروندان می‌شود، گفت: از شهروندان هم انتظار داریم نسبت به اتفاقاتی که در اطراف خود رخ می‌دهد حساسیت بیشتری داشته باشند و اگر فرد یا افرادی را در حال قطع سیم‌های برق مشاهده کردند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با این سارقان برخورد قاطع صورت گیرد.

این مقام انتظامی همچنین به ضایعاتی‌هایی که اقدام به خرید سیم‌های برق از سارقان می‌کنند هشدار داد و گفت: یکی از عواملی که انگیزه سرقت سیم برق را در سارقان ایجاد می‌کند وجود مالخر‌ها و ضایعاتی‌هایی است که اقدام به خرید اقلام می‌کنند و در این راستا رصد هوشمندانه این افراد نیز در دستور کار نیرو‌های پلیس قرار دارد و بدانند که قطعاً اقدامات مجرمانه آن‌ها از دید پلیس پنهان نخواهد ماند و با برخورد قاطع مأموران مواجه می‌شوند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار