کد خبر: ۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۷ - ۰۶ دی ۱۴۰۰
۱۰ هزار مگاوات نیروگاه برق در روند تعمیرات اساسی مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی، از قرار گرفتن ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه حرارتی برق در روند تعمیرات اساسی خبر داد.

به گزارش برق نیوز، اسماعیل نمازی با اشاره به اینکه هم اکنون نیاز مصرف برق در کشور حدود ۴۰ هزار مگاوات است، افزود: تعمیرات اساسی در نیروگاه‌های برق از شهریورماه ۱۴۰۰ شروع و تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برخی از نیروگاه‌ها نیازمند دوبار قرار گرفتن در روند تعمیرات هستند، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۱۰۴ هزارمگاوات نیروگاه به تعمیرات اساسی و دوره‌ای خواهند رفت که مطاابق با برنامه زمان‌بندی شده قبلی تاکنون تعمیرات ۴۳ درصد از این ظرفیت انجام شده است.

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی ادامه داد: تعمیرات نیروگاهی به شکلی انجام خواهد شد که واحد‌هایی که به علت شرایط سوخت زمستانی هم اکنون در حال تولید برق هستند در حال حاضر از مدار خارج نشوند البته تعمیرات آن‌ها پس از شروع زمان اوج مصرف زمستان انجام خواهد شد.

نمازی با بیان اینکه تعمیرات نیروگاهی بطور کامل با توان داخلی انجام خواهد شد، افزود: سال گذشته تعمیرات اساسی طبق برنامه انجام شد و با تلاش همکاران نیروگاهی امسال نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
0
مدیر کل محترم دفتر فنی شرکت مادر تخصصی
ایا اطلاع دقیقی از وضعیت نیروگاه های بخار دارد؟ نیروگاه بخار بندرعباس با مدیریت اقای سلیمی، فردی بدون دانش وتجربه کافی در نیروگاه انچنان بلایی بر سر قدیمی ترین نیروگاه هرمزگان اورده که مصداق بارز …است ایشان سال گذشته 100 میلیارد صرف تعمیرات اساسی یکی از واحد ها با مدت زمان 10 ماه کرد و ان واحد پس از 2 ماه مجددا با اسیب فراوان از مدار خارج شد ضریب خروج نیروگاه بندرعباس بالا است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار