کد خبر: ۴۸۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۳ - ۰۹ دی ۱۴۰۰
مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به پیگیری قانون تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر گفت: در این خصوص ۱۹۸ نفر مدارک خود را ارسال کرده‌اند که ۱۲۰ نفر آن‌ها مشمول این قانون بوده‌اند و در مرحله اول ۸۷ نفر برای صدور مجوز نهایی به شرکت توانیر معرفی شده‌اند.

اوضاع تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت توزیع همدان

به گزارش برق نیوز، شیرزاد جمشیدی در جلسه بررسی تبدیل وضعیت ایثارگران و رزمندگان که با حضور مشاور مدیرعامل شرکت توانیر در امور ایثارگران برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ایثارگران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده طرح طبقه‌بندی مشاغل و درج فوق العاده ایثارگری و امتیازات مدرک تحصیلی و رتبه تشویقی در احکام کارگزینی همکاران اجرا شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات اجرایی اعمال معافیت‌های بیمه‌ای، درمانی، مالیات برای ایثارگران مشمول، اجرای سهمیه ۵ درصدی و ۲۵ درصدی ایثارگری در استخدام و تبدیل وضعیت‌ها و پیگیری وضعیت نیرو‌های ایثارگر شاغل در شرکت خدماتی برای تبدیل وضعیت، بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در خصوص پیگیری وضعیت نیرو‌های ایثارگر نیز جزء شرکت‌های پیش‌رو هستیم، ابراز داشت: در راستای اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور نیز کمیته سرمایه انسانی تشکیل شده و مصوبات آن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص ۱۹۸ نفر مدارک خود را ارسال کرده‌اند که ۱۲۰ نفر آن‌ها مشمول این قانون بوده‌اند، ادامه داد: در مرحله اول ۸۷ نفر برای صدور مجوز نهایی به شرکت توانیر معرفی شده‌اند و ۳۴ نفر نیز بر اساس دستورالعمل‌ها شرایط احراز نداشتند که به آنان اعلام شده است.

جمشیدی با بیان اینکه در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ۳۹ نفر ایثارگر شاغل و ۱۳۰ نفر ایثارگر بازنشسته داریم، گفت: طی برنامه‌ها و همایش‌های مختلف از ایثارگران شاغل و پیشکسوت تجلیل شده است.

وی از تهیه پیش‌نویس کتاب «مجموعه خاطرات ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان» خبر داد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرکت نیز در کنار برنامه‌های فرهنگی، وصیت‌نامه شهیدان استان به صورت هفتگی برای کارکنان ارسال می‌شود.

*رفع ابهامات طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در کمیته منابع انسانی شرکت‌ها

مشاور مدیرعامل شرکت توانیر در امور ایثارگران نیز در ادامه با بیان اینکه از سال ۵۷ ایران اسلامی وارد مسیری شد که امروز قدرت و اقتدار آن در منطقه نظیر ندارد و تمام برنامه‌ها و نقشه ابرقدرت‌های جهان را تغییر داد.

سیدمحسن وهابی با اشاره به اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور گفت: با توجه به انجام مقدمات اجرایی طرح پس از تأمین منابع مالی و رفع سایر ابهامات اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموع اشکالات و ابهامات در این خصوص باید در کمیته منابع انسانی شرکت‌ها بررسی و کارشناسی شده و برای تصمیم‌گیری همراه با پیشنهادات اجرایی و عملی به حوزه ستادی توانیر ارسال شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار