کد خبر: ۴۸۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۰ - ۱۱ دی ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از تکمیل ٣ طرح مهم این شرکت تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش برق نیوز، بهمن داراب زاده گفت: ۳ طرح شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، پست ۱۳۲ به ۶٣ کیلو ولت شهید سیادتی، خط ١٣٢ کیلو ولت تغذیه کننده و خط ۶٣ کیلو ولت کابلی تغذیه کننده پست‌های سلیمانداراب و جنوب رشت با اعتباری بالغ بر ٢۴ میلیارد تومان، با بهره مندی از توان متخصصان داخلی و استفاده از نیرو‌های بومی تا پایان سال به بهره برداری خواهدرسید.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شبکه توزیع برق افزود: با توسعه این شبکه‌ها علاوه بر ایجاد پایداری و جلوگیری از بروز خاموشی‌های احتمالی، ظرفیت‌های مناسب تامین انرژی مطمئن برق برای برنامه‌های آینده و متقاضیان جدید انشعاب نیز برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان خاطرنشان کرد: بالغ بر هزار میلیارد تومان پروژه فعال و دردست اقدام در مجموعه صنعت برق منطقه‌ای وجود دارد که با تامین اعتبار لازم در آینده به بهره برداری رسیده و به مدار خواهد پیوست که در پایداری و افزایش ظرفیت شبکه توزیع برق استان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار