کد خبر: ۴۸۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی ۴۰ اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی با بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی برای خدمات رسانی به مشترکین برق در زمان بارش‌ها خبرداد و اظهارداشت: این اکیپ‌ها در روز‌های گذشته گروه بندی و در آمادگی کامل بسر می‌برند.

به گزارش برق نیوز، " جمال معتمدی زاده " با بیان اینکه براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی، تدابیر لازم در روز‌های گذشته برای گروه بندی و آمادگی اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد جهت خدمات رسانی به مشترکین برق در زمان بارش‌ها اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: شدت بارش‌ها براساس آن گزارش در نقاط مختلف استان بمدت ۱۰ روز خواهد بود.

وی تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۲۷۵ هزار مشترک عنوان و یادآورشد: از این تعداد مشترک حدود ۶۰ هزار مشترک در روستا‌ها و مابقی در شهر‌ها بوده که متاسفانه اغلب راه‌های روستایی در زمان بارش‌ها بویژه زمان بارش برف مسدود و کار خدمات رسانی به مشترکین برق در چنین شرایطی سخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش برف در تمامی نقاط سردسیری این استان شروع شده که امیدوارم محور‌های ارتباطی روستایی مانند بارش قبلی مسدود نشوند تا پرسنل شرکت برق بتوانند خدمات رسانی به مشترکین را در زمان کوتاه ارائه دهند.

معتمدی زاده از فعال بودن اپراتور‌های ۱۲۱ در نواحی ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پاسخگویی به تماس‌های مشترکین برق خبرداد و اظهارداشت: در زمان بارش‌ها از مشترکین می‌خواهیم در صورت قطعی احتمالی برق صبوری بخرج داده و مثل همیشه با واحد‌های عملیاتی و اتفاقاتی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی گفت: در صورت نیاز به افزایش اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقاتی بطور حتم این اکیپ‌ها افزایش داشته و کار خدمات رسانی به مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد شاهد مسدود شدن محور‌های ارتباطی و سقوط پایه‌های برق در مناطق مختلف استان همانند بارش گذشته در این استان نباشیم.

سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد مدت زمان بارش‌ها در این استان را در سه موج بارشی ۱۰ روزه عنوان کرده است.

بارش برف هفته گذشته در بویراحمد سفلی در این استان به بیش از یک متر رسید و محور‌های مواصلاتی ۶۰ روستا در این حوزه مسدود شد.

۳۸ اصله پایه فشار متوسط برق بهمراه ده‌ها پارگی شبکه و سوختگی ترانسفورماتور‌ها در زمان بارش برف در بویراحمد سفلی رخ داد که باعث قطعی برق ۶۰ روستا در این منطقه شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار