کد خبر: ۴۸۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
اتمام تعمیرات و اتصال به شبکه واحد یک نیروگاه شهید عباسپور
اتمام تعمیرات و اتصال به شبکه واحد یک نیروگاه شهید عباسپور تعمیرات و اتصال واحد یک نیروگاه اول سد شهید عباسپور به شبکه سراسری برق کشور به پایان رسید. با خاتمه یافتن تعمیرات سالیانه واحد شماره یک سد و نیروگاه شهید عباسپور، این واحد با آمادگی کامل به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش برق نیوز، مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت: با پایان یافتن تعمیرات اساسی و سالیانه و ۱۲ روز زودتر از برنامه، واحد شماره یک این نیروگاه به شبکه سراسری متصل شد.

فرزاد جونعلی وند افزود: یکی ازکار‌های اساسی این اورهال، راه اندازی سیستم هوادهی درافت واحد بود که پس از حدود ۲۰ سال اشکالات مربوط به کمپرسور و شیر‌های پنوماتیکی آن برطرف شده و پس از انجام تست‌های الکتریکال باموفقیت راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: رفع نشتی یاتاقان‌ تراست بیرینگ، رفع نشتی دریچه آبگیر واحد، کالیبراسیون کلیه تجهیرات اندازه گیری و ابزار دقیق، ترمیم و جوشکاری شکستگی پره‌های رانروتست‌های مربوطه، بازرسی ازتجهیزات ژنراتور و تست‌های الکتریکال، بررسی هسته استاتور وتست‌های سیم پیچ وروتور، بازرسی ازگاورنر، توربین، شیرپروانه ای، بازرسی از سیستم‌های کنترلی تجهیزات اصلی وجانبی، سیستم حفاظت، ترانس‌های قدرت ومصرف داخلی از دیگر اقداماتی می‌باشد که در تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید عباسپور انجام شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار