کد خبر: ۴۹۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹:۴۳ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب و دبیر کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق با محمدباقر خرمشاد، معاون سیاسی وزارت کشور، در خصوص پیگیری مصوبات چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و عراق دیدار و گفتگو کرد.

توسعه و تقويت صدور كالا و خدمات فني- مهندسي به عراق

به گزارش برق نیوز، "مجتبی اکبری"، دبیر کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق طی نشستی با "محمدباقر خرمشاد"، معاون سیاسی وزارت کشور، ضمن ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت همکاری دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بخش خصوصی کشور با طرف‌های عراقی، در خصوص راه‌های توسعه همکاری با کشور عراق از جمله در صنعت آب و برق و تشویق و ترغیب شرکت‌های بخش خصوصی در صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی به کشور عراق و همچنین برنامه‌های راهبردی شرکت مادر تخصصی ساتکاب در افزایش سطح همکاری دو کشور به عنوان مسئول ایرانی کمیسیون مشترک دو کشور بحث و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این نشست از سوی دبیر کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق با توجه به برگزاری قریب الوقوع کمیته پیگیری چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور نکات قابل ملاحظه‌ای در زمینه احداث خط راه آهن شلمچه - بصره، بازارچه‌های مرزی، مسایل اجتماعی، امنیتی و سیاسی منطقه مطرح شد.

شایان ذکر است، در ادامه این دیدار محمدباقر خرمشاد، معاون سیاسی وزارت کشور نیز نکاتی را در رابطه با همکاری‌ها و حمایت‌های وزارت کشور و استانداری استان‌های مرزی در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی از برنامه‌های کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق مطرح کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار