کد خبر: ۴۹۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰:۴۹ - ۱۵ دی ۱۴۰۰
توسعه سامانه‌های نظارت بر سلامت اداری در حوزه برق پایتخت نائب رئیس شورای نظارتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، آشنایی کارکنان با قوانین را از الزامات استقرار و توسعه سلامت اداری دانست و از توسعه هرچه بیشتر سامانه‌های نظارت بر سلامت اداری در حوزه برق پایتخت خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "مسعود قاسمي" در نشست شوراي نظارتي اين شركت با بيان اين كه بي اطلاعي كاركنان از قوانين مي تواند منجر به بروز ناخواسته برخي از مشكلات شود گفت: ارائه آموزش دقيق به كاركنان، با ايجاد بينش و حساسيت مناسب منجر به توسعه هرچه بيشتر سلامت اداري خواهد شد.

معاون منابع انساني شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با تاكيد بر اين كه بدنه اين شركت را كاركناني صادق و متعهد تشكيل داده و اين موضوع و رضايت شهروندان از عملكرد كاركنان، از افتخارات مجموعه برق پايتخت است يادآور شد: در عين حال به منظور تداوم سلامت اداري، هيچ مجموعه اي از وجود نهادهاي ناظر، بي نياز نيست و اين مهم براي اطمينان از خدمت رساني شايسته به هموطنان الزامي است.

"قاسمي" ادامه داد: در همين راستا در نظر داريم علاوه بر سامانه هاي نظارتي موجود، با استفاده از ساز و كارهاي تكميلي، نظارت بر فرآيند ارائه خدمات به هموطنان را هرچه بيشتر در قالب سامانه 85121 توسعه دهيم تا ارتباط مستقيم شهروندان با مديران و مسئولان اين شركت بيشتر از گذشته، تسهيل شود.

وي خاطرنشان كرد: تسهيل و تسريع فرآيند تامين برق موقت مورد نياز تهيه كنندگان فيلم و سريال در كشور از ديگر برنامه هاي كارشناسي در دست اقدام است كه به زودي اجرايي خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار