کد خبر: ۴۹۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۰
پس از تعیین نهاد متولی استاندارد‌ها و دستورالعمل‌ها توسط وزارت‌ نیرو در شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، جلسه کمیته راهبری" طرح جامع نیازسنجی، اولویت‌بندی، تدوین، بازنگری و الحاقیه استاندارد‌های حوزه تخصصی تولید نیروی برق حراررتی " با ترکیب اعضاء جدید کمیته مذکور روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ در پژوهشگاه‌ نیرو برگزار گردید.

به گزارش برق نیوز، با توجه به نقش مؤثر کمیته راهبری در دستیابی به اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه تولید برق کشور در زمینه استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های مورد نیاز بر اساس شاخص‌ها و معیار‌های مناسب و نظارت بر انطباق فعالیت‌های طرح در راستای تحقق نظام‎‌نامه استاندارد‌های صنعت برق، در این جلسه تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۱ با حضور مدیر کل دفتر نظارت و بهسازی نیروگاه‌های شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی صورت گرفت. هم‌چنین مقرر شد افزایش تعاملات در مشارکت و هم‌افزایی فعالیت‌ها در حوزه تدوین استاندارد‌ها و دستورالعمل‌ها در حوزه تولید در دستور کار کمیته قرار گیرد.

در ادامه جلسه عناوین پروژه‌های مدنظر ارایه و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص هر یک، کلیات برنامه پیش‌بینی شده طرح برای سال آتی مورد تأیید اعضاء قرار گرفت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار