کد خبر: ۴۹۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱:۲۱ - ۲۷ دی ۱۴۰۰
رئیس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس از تمدید معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب و برق و گاز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش برق نیوز، رمضانعلی سنگدوینی، رئیس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس در خصوص «رایگان بودن قبوض آب و برق و گاز مددجویان کمیته امداد»، افزود: تعرفه حامل‌های انرژی در بودجه ۱۴۰۰ برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی با رعایت الگوی مصرف، رایگان اعلام شد و تلاش نمایندگان این است که در بودجه ۱۴۰۱ هم این معافیت در نظر گرفته شود.

وی رایگان شدن تعرفه قبوض مددجویان را اقدامی در جهت بهبود معیشت آنان دانست و ادامه داد:مددجویان کمیته امداد با توجه به تورم و فشار‌های اقتصادی در شرایط سختی هستند و کمیته امداد کمک‌های موثری برای بهبود زندگی مددجویان خود انجام داده است، اما همه دستگاه‌ها باید به وظیفه خود در قبال محرومان جامعه عمل کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: تاکنون گزارشی از تخلف در اجرای این قانون به نمایندگان اعلام نشده و در صورت بروز هرگونه مشکل، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد یا دفاتر نمایندگان موضوع را به اطلاع برسانند.

سنگدوینی با دعوت از مدیران کمیته امداد برای حضور در مجمع خیرین مجلس، اظهار کرد:باید از ظرفیت این مجمع و خیران در جهت اشتغال‌زایی خانواده‌های نیازمند استفاده کنیم.

وی متذکر شد:‌کمیته امداد تاکنون با راه‌اندازی طرح‌های اشتغال، اقدامات بزرگی انجام داده و مجلس نیز باید با تامین اعتبارات لازم، از برنامه اشتغال این نهاد پشتیبانی کند.

رئیس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاقیت جوانان در اشتغال‌زایی و کارآفرینی، تصریح کرد:خروج مددجویان توانمند شده از حمایت کمیته امداد باعث شده تا افراد پشت نوبت این نهاد کاهش یابد.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار