کد خبر: ۴۹۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
معامله بیش از ۱۷ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی در جلسه معاملاتی دیروز ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ قرارداد معادل ۱۷ میلیون و ۵۵۶ هزار کیلووات ساعت برق مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، در جلسه معاملاتی دیروز ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ قرارداد معادل ۱۷ میلیون و ۵۵۶ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۴۹ میلیون و ۶۰۴ هزار ریال توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، برای دوره تحویل هفتگی بهمن ۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ و ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ و ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ و در نماد‌های بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ و در نماد‌های بار پیک ماهانه، بار پایه ماهانه و میان باری ماهانه ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ گشایش یافتند.

علاوه بر این در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن‌ها آغاز شد.

همچنین دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قرارداد‌های با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سنفت۰۰۴) ۷۸۳ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۳۵۰ ریال و در نماد (سمیعا۰۰۲) ۱۲ هزار و ۶۹۸ قرارداد با ارزش ۱۸۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۵۴۰ ریال و (سبرق۰۲۱) ۲۵ هزار و ۷۰۰ قرارداد با ارزش ۴۹ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال معامله شد.

منبع: تحلیل بازار

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار