کد خبر: ۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
جوابیه پارس سوییچ در خصوص حقوق نجومی مدیرعامل این شرکت برق نیوز روز قبل خبری با عنوان "دریافتی نجومی مدیرعامل شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو" منتشر کرد که روابط عمومی شرکت شرکت پارس سوئیچ در جوابیه‌ای به توضیحات لازم در این خصوص پرداخت.

سرویس صنعت برق نیوز: برق نیوز روز قبل خبری با عنوان "دریافتی نجومی مدیرعامل شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو" منتشر کرد که روابط عمومی شرکت شرکت پارس سوئیچ در جوابیه‌ای به توضیحات لازم در این خصوص پرداخت.در زیر متن کامل این جوابیه را مشاهده می کنید:

با سلام

عطف به خبر منتشره در سایت برق نیوز در ساعت ۱۷:۰۹ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲ موارد زیر بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات در پاسخ به اطلاع می‌رسد:

۱- شرکت پارس سویچ جزو شرکت‌های دانش بنیان و با فن آوری بسیار پیشرفته در صنعت برق است و پخش اخبار کذب باعث ایجاد اغتشاش در این شرکت می‌شود.

۲- شرکت پارس سویچ یک شرکت خصوصی و از شرکت‌های بورسی است که تحت نظارت سازمان بورس، حسابرسی و نظارت می‌شود و کلیه عملکرد‌های آن قانونی و شفاف است و عملکرد مالی آن در سال ۹۹ بهترین عملکرد در بین شرکت‌های تحت نظارت ساتکاب بوده است.

٣- سهام عدالت تحت کنترل شرکت ساتکاب حدود ۲۸ درصد است و الباقی متعلق به بخش خصوصی است.

۴- علیرغم اینکه در دوره مدیریت جدید معیشت پرسنل خیلی بهتر شده، اما دریافتی‌های مدیرعامل، طبق روال قبلی و قانونی شرکت بوده است و آیتم جدیدی به آن اضافه نشده است.

۵- مدیریت این شرکت یک مدیریت کاملا فنی است و ارتباط آن به دولت قبلی موضوعیتی ندارد.

۶- مدیریت جدید در تاریخ ۹۹/۸/۱۸ منصوب شده و پرداخت پاداش متعلقه بر اساس مصوبات هیئت مدیره و در اجرای مقررات قانونی بین مدیریت جدید و قدیم تقسیم شده است.

در پایان با توجه به اینکه پاسخ این شرکت در سایت نود اقتصادی منتشر شده است؛ لذا انتشار مجدد اصل خبر در سایت برق نیوز غیر حرفه‌ای و مغایر اصول اخلاقی تلقی شده و این شرکت حق طرح شکایت در مراجع قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد.

جوابیه پارس سوییچ در خصوص حقوق نجومی مدیرعامل این شرکتجوابیه پارس سوییچ در خصوص حقوق نجومی مدیرعامل این شرکتجوابیه پارس سوییچ در خصوص حقوق نجومی مدیرعامل این شرکت

انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ماهان
|
Bulgaria
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
2
10
سلام
اینا با جوابی که دادن خودشون هم قانع نشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
7
من یکی از سهامداران خرد پارس سویچ هستم. وقتی داشتم صورت های مالی تلفیقی منتهی به سال مالی 1399/12/29، روی سایت کدال بررسی میکردم در خصوص بند 6 جوابیه قطعا خلاف انجام شده و کاملا مشهود هستش. با اینکه با حسابرس معلومه رایزنی کردن قضیه رو زیاد بازش نکنه ولی سهامدار نکته بین کاملا از گزارش حسابرس میفهمه خلافی انجام شده. اینم گزارش حسابرس در خصوص این بند که در سایت کدال هستش:

گزارش در مورد سایر الزامات قانونی و قراردادی

10. موارد عدم رعايت مفاد اساسنامه و اصلاحيه قانون تجارت به شرح زير مي باشد:
1-10) مفاد ماده 110 اصلاحيه قانون تجارت و ماده 28 اساسنامه در خصوص تعيين نماينده عضو حقوقي هيات مديره.
2-10) مفاد ماده 134 اصلاحيه قانون تجارت مبني بر پرداخت حق حضور در جلسات هيات مديره با توجه به تعداد ساعات حضور هر عضو هيات مديره
معلومه حداقل یکی از اعضای هیات مدیره عضو حقیقی نبوده بابت عملکرد 99. پس از گزارش حسابرس اینطور میشه برداشت کرد که پاداشی خلاف مقرارت پرداخت شده. از برق نیوز عاجزانه خواهشمندیم در جهت احیای حقوق سهامداران خرد ریز پاداش اعضای هیات مدیره و با نام دریافت کنندگان بابت عملکرد سال 99 از روابط عمومی شرکت درخواست و در سایت جهت رویت همگان بارگذاری نمایند.
مدیر پایگاه با این رویکردی که پارس سوییچ در تهدید رسانه ها در پیش گرفته احتمالا مشکلات و چالشهای اساسی تری وجود دارد که قراره در مورد آنها تحقیقات بیشتری بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
4
منم سهامدار خرد هستم پدرم در اومد از این همه ضرر و زیان. به نظر من اینا دارن فرافکنی میکنن تا اصل موضوع رو لوس کنن. از بیانیه معلومه حتما خلافی انجام شده. منم رفتم گزارش حسابرس بابت سال 99 روی سایت کدال چک کردم. به نظرم یه چیزی خلاف مقررات پرداخت شده. باید اداره نظارت بر حسابرسان معتمد و گزارشگری مالی یا همون کمیته کنترل کیفیت حسابرسی به قضیه ورود کنه و حسابرس شرکت به میز محاکمه بکشه که چرا اگه خلافی شده چرا قضیه رو در مجمع عمومی کامل اطلاع رسانی نکرده. سهامدارا باید یقه هیات مدیره و حسابرس شرکت بگیرن.از بند 1_10 گزارش حسابرس معلومه یه چیزی هست. منم مثل دوستمون معتقدم اگه شرکت واقعا میخاد برادریشو ثابت کنه باید ریز پاداش هیات مدیره و با نام دریافت کنندگان اطلاع رسانی کنه از بابت عملکرد سال 99
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
5
خدا لعنتش كنه مدير عامل ... كرده اومدن كارمند بيچاره رو اخراج كردن ، معاون ماليشون آقاى رهنما هم ... برا اينكه سرپوش بذاره روى ...هاش …همكارى با مدير عامل و حمايت از آدم ...هاى مالى كه همشون فاميل خود آقاى … دارن يه كارمند ساده و كاردرست رو كه ٢٠ ساله با صداقت و پاك دستى تو پارس سوييچ كار ميكنه اخراج ميكنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
5
باید دست این کارمند رو بوسید که دزدی و ظلم این مدیر عامل ظالم و خائن رو که حق کارگرای زحمت کش رو میخوره افشا کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
5
2
شرکت زیرمجموعه از نظر حقوقی تعریف مشخصی داره. میتونم سوال کنم پارس سویچ به چه دلیلی از نظر شما زیرمجموعه حساب میشه؟ فقط چون محصولاتش در صنعت برق استفاده میشه؟! اگر برای این سوال جواب روشنی نداشته باشین، یا از روی جهل خبری رو بازنشر کردین یا در پروژه ای مشارکت دارین!
برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
3
برق نیوز لطفا مستندات رو علنی کنین.امکانش هست کاری ک ایشون انجام میده و باقی نمیدن در چی هست با این حقوق و پاداش های نجومی.لطفا بر اصل و رسالت اطلاع رسانی خود پایبند باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
8
باید دست این کارمند رو بوسید که دزدی و ظلم این مدیر عامل ظالم و خائن رو که حق کارگرای زحمت کش رو میخوره افشا کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
2
جالبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
2
اگر سهامداران بفهمند سرمایه هاشون را اینها چطوری مدیریت می کنند و برای خودشون … آنها را بدون جواب نخواهند گذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
5
1
پارس سویچ با تیم مدیریتی و مهندسی بسیار خوبی که داره تونسته یکی از تکنولوژیکی ترین محصولات رو برای صنعت برق ایران تولید کنه و در طول دوران تحریم و شرایط سخت تولید این کار رو بنحو احسن انجام داده
سهامدارن هم اونموقع که سود میکردند این حرفها رو نمیزدند
ظرف دوساعت میخریدند و میفروختند
چیزی که مهم هست حفظ و توسعه شرکت معظم پارس سویچ هست
این بازیها زیاد دیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز موضوع اصلی این هستش که آیا دریافت پاداش اعضای هیات مدیره طبق مقررات بوده یا نه. که به این قضیه هم باید نهادهای ذیصلاح ورود کنند تا اصل قضیه روشن بشه.شما چرا موضوع را به جای دیگه میبرید. توی این مملکت مدیر لایق،کاردان ،شایسته و کاربلد خیلی زیاده متاسفنه چون رابط ندارن بهشون فرصت داده نمیشه.شرکت از سال 1355 شروع به فعالیت کرده و هنوزم پابرجاس و ربطی به مدیریت فعلی و قبلی نداره.هر چند که این جوابیه به نوعی مدیریت ،مدیر عاملین قبلی رو زیر سوال برده.من جای مدیر عاملین قبلی باشم هر چه سریعتر نسبت به بند چهار جوابیه سریع واکنش انجام میدم و از خودم دفاع میکنم.اقای مهندس کرمی ،شما در دوران مدیریت مهندس اکرامی که هر جا هستن خدا حفظشون کنه کجا تشریف داشتید که الان اینطور به خودتون اجازه میدید که همچین جوابیه ای صادر کنید.معیشت پرسنل در اون دوران هم خوب بود.چرا میخایید اصل موضوع رو با این بیانیه ها گم و گور کنید.از اقای رهنما معاون مالی و اداری شرکت که هستش بعیده که اجازه داده همچین جوابیه نا پخته ای صادر بشه.به نظر من مدیریت شرکت،خودشو با این جوابیه بدتر زیرسوال برده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
0
دم همه مهندسان، کارکنان پارس سویچ و مسئولانش گرم که با کیفیت ترین محصولات رو تولید می کنند.
اگر کسی می‌خواد پارس سویچ را سیاسی و وابسته به دولت جلوه دهد،به عدم شناخت خود از این مجموعه اعتراف کرده است،چرا که در طول بیش از سی سال مدیریتی با ثبات داشته است.
آرزوی موفقیت برای مجموعه پارس سویچ دارم
یادمان نرود که که مدیر عامل مسئول اداره و سود آوری است نه کنترل قیمت سهام در بازار سرمایه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
3
بیانیه روابط عمومی انگار برای دانش آموزان تهیه شده. بابا کار شرکت مونتاژ کاریه . فکر نکنم شرکت اپل هم اینقدر ادا داشته باشه .
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
1
1
با احترام به همه بزرگواران محترم ، يه شركت در پيتي دهه 70 بهتر از اين 6 بند مي تونست بنويسه !
هر صد سال يه بار ، سري به برق نيوز مي زنم خيلي عالي، خدا قوت به شما.
با خودم مي گم اگه برق نيوز دهه 70 مي بود چي مي شد و... گاهي از خبرهاي برق نيوز انرژي مي گيريم و با قدرت ادامه مي دهيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
1
1
شرکت محترم پارس سوئیچ با جوابی که داده هیچ کدام از موارد مطرح شده را رد نکرده بلکه با اندکی تامل متوجه می شویم که بر موارد طرح شده به صورت ضمنی با یه کمی نمک تهدید صحه گذاشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
3
2
برخی سایت‌ها خبر اخراج کارمند به اتهام افشای حقوق نجومی مدیرعامل رو کار کردن. لطفا پیگیری کنید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار