کد خبر: ۴۹۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۳ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
رشد ۱۱ تا ۱۴ برابری در شاخص‌های صنعت برق مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به رشد ۱۱ تا ۱۴ برابری در شاخص‌های صنعت برق، گفت: با مدیریت هوشمند و برنامه‌ریزی اصولی تلاش می‌کنیم در سال آینده هیچ کمبودی در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کشور نداشته باشیم.

به گزارش برق نیوز، "آرش کردی" در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات "سعید بهادیوند چگینی" مدیرعامل سابق، "مسعود خواجه‌وند" را به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین معرفی کرد.

مدیرعامل توانیر در این مراسم با بیان اینکه مدیریت در نظام اسلامی یک امانت است که باید به افراد اهل و توانمند سپرده شود، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که در صنعت برق رخ داده بدون تردید یکی از افتخارات نظام اسلامی است و فرصتی که توسط همکاران ما در این مجموعه برای مردم ایجاد شده قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی تصریح کرد: در بررسی شاخص‌ها شاهد رشد ۱۱ تا ۱۴ برابری در صنعت برق هستیم که توانسته خود را با نیاز‌های اجتماعی هماهنگ کرده و به توسعه کشور هم کمک کند و این موفقیت در سایه تلاش مدیران، کارکنان، کارگران و مهندسان صنعت برق ممکن شده است.

کردی اضافه کرد: در قزوین بیش از ۶۵ درصد انرژی مصرفی در بخش تولید (صنعت و کشاورزی) است که این رویکرد برای ما اهمیت زیادی داشته و مسئولیت سنگین این صنعت ایجاب می‌کند که سایر استان‌ها نیز در این مسیر با شتاب حرکت کنند.

وی گفت: وزیر نیرو متعهد شده سال آینده محدودیتی در زمینه تامین انرژی نداشته باشیم و انرژی برای همه در دسترس باشد، لذا از مدیران استان‌ها انتظار داریم ضمن رفع نواقص و مشکلات احتمالی برای خدمت رسانی مناسب آینده آماده باشند.

مدیرعامل توانیر در ادامه افزود: شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مشترکان هستند و ما نیز در انتخاب مدیران جدید تلاش کرده‌ایم با استفاده از نیرو‌های متخصص و متعهد داخل سازمان، زمینه خدمت سانی بیشتر به مردم را فراهم کنیم.

به گفته مدیر عامل توانیر، برای احداث نیروگاه در بویین زهرا و توسعه طرح‌های انرژی تجدید پذیر آماده حمایت و همکاری همه جانبه هستیم تا زیرساخت‌های شبکه را تامین کنیم تا بخش صنعت حمایت شود.

انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Estonia
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
1
3
گول آرش رو نخورید برای سرمایه گذارها دون می پاشند که بعدا بیچارشون کنه مثل سال 96که نیروگاههای تولیدپراکنده گازی رو بیچاره کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Estonia
تازگی ها هم بعد 5 سال حرارتی مقیاس کوچک حرارتی به خاطر غیر اقتصادی کردنشون و خاموشیشون هم تلکه و جریمه می کنشون تا بلکه نیروگاهشون رو بالا بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
1
4
همه اش حرف های تکراری. این حرف ها سالهاست زده میشه انقدر نخ نماست که حال بهم زن شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
3
همیشه خواب الو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
1
آیا در چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی با وزرای دولت سیزدهم با حضور مهرداد بذرپاش رئیس کل و علی کامیار دادستان و سایر مقامات دیوان محاسبات و نمایندگان دیگر دستگاه‌های نظارتی و وزیر نیرو و معاونین ایشان برگزار شد حضور داشته اید. اگر رشد شاخص بوده چرا دستگاه های نظارتی ورود کرده اند؟
وزیر متعهد شده در سال آتی کمبود برق نداشته باشیم. این عالیست. اما راهکارش و پیش نیازهایش چیست؟ آیا وزیر در جریان امور برق و شناخت توان و محدودیتها است؟ یا باید در جلسات نظارتی در جریان دستگاه خود قرار بگیرد؟
فشار تورمی قیمت نمیتواند باعث محدودیت مصرف شود چون گرمی و سردی هوا تابع الگوی مصرف شما نیست. قطعا اگر هوا گرم باشد به ناچار مردم برای سرمایش برق مورد نیاز خود را مصرف میکنند و حاضر به فشار به خانواده خود نیستند و با نصب کنتور هوشمند هم این اتفاق نخواهد افتاد. کما اینکه علی رغم گران شدن گاز به دلیل سرما مصرف گاز افزایش یافت و از الگوی مصرف! بیشتر شد.
مدیریت هوشمند را هم توضیح دهید تا هدف آن مشخص شود.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
4
شهادت می دهم که ایشان یکی از مسببین وضع موجود صنعت برق کشور است و او بود که تولید پراکنده در ایران را نابود کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
1
الانم بخشنامه کرده که هدیه روز زن فقط برای نیروهای رسمی میباشد..
مابقی نیرو ها هم بروند بمیرند...
متاسفم واقعا برای شما..ظلمممممممم..
اونجا که نیاز دارید میشیم نیروی خدوم ولی موقع پاداش جز مجموعه حساب نمیشویم.....
احسنت بر شما و عدالت ناب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
3
وقتی هیچ کاردانی حاضر به کار با سیستم اداری ایران نیست، افراد بی صلاحیت و تخصص مثل ... میشن ریس و همه کاره
امان از فامیل پرنفوذ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
ای کاش رزومه و زندگی نامه کردی به عنوان یک فرد موفق که بسرعت توانست مراحل ترقی را طی کند منتشر می شد
دینانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
0
یه سری به شرکت توزیع قزوین بزنید متوجه میشید که چه خبره ..آقای خواجه وند هنوز اسم مدیراشو که انتصاب کرده نمیدونه..تا کی این آدمهای کوتوله باید بشن مدیرعامل؟؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار