کد خبر: ۴۹۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۹ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
کشف ۲۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در سقز مدیر امور توزیع برق شهرستان سقز از کشف و ضبط 210 دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "عبدالله ابراهیمی" اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در شهرستان سقز با همکاری مراجع قضایی و انتظامی شناسایی، کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه هر ماینر ۲.۵ تا سه کیلووات برق مصرف می‌کند، افزود: این ماینر‌ها با ایجاد بار نامتعارف در شبکه برق شهری، حین بازرسی لوازم اندازه‌گیری و آمپراژ‌گیری کشف و جمع آوری شده است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع ۵۸ ماینر در شهرستان سقز کشف و ضبط شد، افزود: میزان کشفیات این دستگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته است.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: مشترکان می‌توانند هرگونه مصارف غیر مجاز برق را از طریق سامانه (۱۲۱) واحد عملیات و اتفاقات برق، مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) گزارش دهند و از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار