کد خبر: ۴۹۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۴ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
تشکیل ۵ کارگروه حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات در صنعت آب و برق معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: پنج کارگروه شامل "حمایت از ساخت داخل"، "توسعه کالا، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی"، "استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان"، "توسعه و بومی کردن تکنولوژی‌های مدرن" و "تنظیم مقررات و ضوابط" برای همفکری، بررسی و رفع‌چالش‌های موجود با حضور وزارت نیرو، ساتکاب و سندیکای برق تشکیل می‌شود.

به گزارش برق نیوز، "محسن بختیار" صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست مشترک هم‌اندیشی صنعت برق در خصوص حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات با بیان اینکه این جلسه با حضور مدیرعامل شرکت ساتکاب و اعضای هیئت مدیره سندیکای برق برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه افزایش تعاملات، همفکری برای ایجاد فرصت‌های مناسب برای توسعه صادرات کالا، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی، توسعه و بومی کردن تکنولوژی‌های مدرن و همچنین استفاده از شرکت‌های دانش بنیان است.

وی با اشاره به نظرات کارشناسان و فعالان حاضر در جلسه اضافه کرد: مقرر شد کارگروه‌هایی در خصوص موضوعات هدف شکل بگیرد تا بتوانیم موارد مطرح شده را بررسی و به نتایجی اثرگذار در حوزه صنعت آب و برق برسیم.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، این کارگروه‌های تخصصی متشکل از کارشناسان وزارت نیرو، ساتکاب و سندیکای برق خواهد بود تا موارد بررسی شده به‌طور مدوام پیگیری شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار