کد خبر: ۴۹۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۷ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
کولاک و سرمای شدید در روز شنبه به وقت محلی، مناطق شمال شرقی آمریکا را درنوردید و بارش بی وقفه برف و سیل شدید در مناطق ساحلی، باعث قطعی گسترده برق در برخی مناطق این کشور شد.

به گزارش برق نیوز، سازمان هواشناسی آمریکا هشدار می‌دهد شرایط جوی در شمال شرق بدتر خواهد شد و سپس با سرمای شدیدی همراه خواهد بود.

طوفان شدید برف باعث لغو بسیاری از پرواز‌ها در نیویورک، بوستون و فیلادلفیا شد.

بر اساس آمار پایگاه "فلایت اور" در سراسر آمریکا در روز شنبه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ پرواز لغو شدند. شرکت حمل و نقل ریلی "امتراک" تمام قطار‌های سریع السیر خود بین بوستون و واشنگتن را لغو و سایر خدمات خود را محدود کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکا، در ماساچوست بیش از ۱۱۳ هزار خانه و مرکز تجاری با قطعی برق مواجه شدند.

طوفان و سرمای شدید بخش‌هایی از ۱۰ ایالت از جمله فیلادلفیا، نیویورک و بوستون را درنوردیده و تا ظهر روز شنبه لانگ آیلند واقع در سواحل نیوجرسی بیش از ۴۵ سانتیمتر برف باریده است.

پلیس در لانگ آیلند اعلام کرد که مجبور به کمک به رانندگان در جاده‌ها شده است که در برف گرفتار شده اند. انتظار می‌رود در شهر نیویورک تا ۳۰ سانتیمتر برف ببارد.

مقامات آمریکا برای مقابله با کولاک، برف، قطعی احتمالی برق و طوفان برف آماده می‌شوند و در برخی ایالت ها، گارد ملی آمریکا به حالت آماده باش درآمده است.

این درحالی است که طبق پیش بینی‌ها این طوفان صبح یکشنبه وارد کانادا خواهد شد که در استان‌های این کشور نیز هشدار سرما و بارش برف شدید صادر شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار