کد خبر: ۴۹۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷:۰۵ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
همزمان با دهه فجر امسال ۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در شرکت توزیع برق استان سمنان افتتاح و از ۹۶۶ میلیارد ریال پروژه در برق منطقه‌ای سمنان بهره برداری می‌شود.

به گزارش برق نیوز، همزمان با دهه فجر امسال ۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در شرکت توزیع برق استان سمنان افتتاح و از ۹۶۶ میلیارد ریال پروژه در برق منطقه‌ای سمنان بهره برداری می‌شود.

بهره‌برداری از ۹۶۶ میلیارد ریال پروژه در برق منطقه‌ای سمنان

 "سیدعلی اکبر صباغ" با اشاره به بهره برداری از ۹۶۶ میلیارد ریال پروژه‌های این شرکت در دهه فجر بیان کرد: ۲۰ پروژه توسط این شرکت با اعتباری معادل ۳۷۶ میلیارد ریال و دو پروژه نیروگاهی مربوط به بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال رسماً به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در در بخش پست و خطوط انتقال و فوق توزیع را ۱۵ پروژه برشمرد و افزود: ۱۲ پروژه در بخش پست و ۳ پروژه در بخش خطوط انتقال و فوق توزیع جمعاً با اعتباری بیش از ۷۰۹۹ میلیارد ریال در دست احداث است که طی سال‌های آتی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح ۵۸ پروژه توزیع برق استان سمنان

"سیدمحمد حسینی نژاد" اظهار کرد: ۱۷ پروژه توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق با مبلغ ۱۷۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال، چهار پروژه هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال و ۱۴ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق با مبلغ ۱۶۵ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال، از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه صنعت توزیع برق استان هستند.

وی افزود: ۱۱ پروژه تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال و ۱۲ پروژه در قالب نصب تجهیزات و تاسیسات الکتریکی شبکه توزیع برق با مبلغ ۷۲ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شرکت در دهه فجر به شمار می‌روند.

حسینی نژاد تصریح کرد: به منظور اجرای پروژه‌های پیش‌گفته، مبلغ ۵۰۳ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

وی یادآور شد: احداث ۱۸۷ کیلومتر شبکه هوایی و ۱۴ کیلومتر شبکه زمینی، نصب ۱۸۸ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۳۳ مگاولت آمپر، جذب هشت هزار و ۷۴۷ مشترک جدید، برق‌رسانی به سه روستا، نصب یک هزار و ۴۰۳ سرچراغ روشنایی معابر و برقراری ۵۸ انشعاب برق چاه آب کشاورزی، به عنوان عملکرد این شرکت از دهه فجر سال گذشته تا به حال محسوب می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار