کد خبر: ۴۹۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷:۵۵ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
امضای تفاهم‌نامه همکاری ساتبا و استانداری کرمان سازمان ساتبا و استانداری کرمان با امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بستر را در زمینه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای تولید برق پاک، بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری برق فراهم کردند.

به گزارش برق نیوز، در نشست "محمود کمانی" معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق در نشست روز پنج شنبه با "علی زینیوند" استاندار کرمان، مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق، تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه زیرساخت‌های توسعه تولید برق پاک از منابع تجدیدپذیر و حمایت از مشارکت بخش خصوصی در این حوزه، گسترش فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق از طریق بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری انرژی در سطح مشترکان برق خانگی، اداری و صنعتی استان کرمان فی مابین ساتبا و استانداری کرمان برای مدت ٤ سال مبادله شد.


بر اساس این گزارش، همکاری و بسترسازی در توسعه انواع انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک از طریق استفاده از ظرفیت تمامی ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط، به اشتراک گذاری اطلاعات مورد نیاز برای شناسایی ساختگاه‌های مناسب برای احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر و تولیدبرق پاک، در استان کرمان از اهم بند‌های این تفاهمنامه بوده است.


این گزارش می‌افزاید، تسهیل امور و ترغیب سرمایه گذاران با هدف تأمین برق پایدار در کشور، ارتقا و افزایش ظرفیت تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر با توسعه زنجیره تولید تجهیزات تجدیدپذیر، ترویج فرهنگ بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری برق با تدوین برنامه‌های راهبردی و انجام اقدامات مشترک در سطح مشترکان برق خانگی، اداری و صنعتی از دیگر اهداف تبادل این تفاهم است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
خیلی جالبه تمام زحمات نیروگاه های تجدپد پذیر را شرکت های توزیع می کشن که دردسر خاموشی نداشته باشن بعد عکس یادگاریش را ساتبا می گیره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
این بابا هم که داره راه ساتکین رو می ره . امضا و مبادله تفاهم نامه چه دردی رو دوا میکنه . توسعه انرژی تجدید پذیر با یه لشکر ادم بیکار و کم تخصص و بی انگیزه و تفاهم نامه شدنی نیست برادر !!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار