کد خبر: ۴۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
ماجرای پیامک‌های توزیع برق به مشترکین سخنگوی صنعت برق ارسال پیامک‌های شرکت‌های توزیع برق را برای مشترکین پرمصرف، هشدار دهنده و برای مشترکین معمولی اطلاع رسانی، اعلام کرد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه ارسال این پیامک‌ها در راستای ابلاغ تعرفه‌های جدید است افزود: با توجه به شرایط جدید، لازم بود که مشترکین برق از وضعیت مصرف خود مطلع باشند.

وی گفت:در این پیامک‌ها وضعیت مشترکانی که کمتر یا بیشتر از الگو، برق مصرف می‌کنند مشخص شده است و از مشترکینی که زیر الگو هستند تشکر شده و به مشترکین پرمصرف هشدار داده می‌شود.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: برای مشترکین پرمصرف در پیامک‌ها لینکی ارسال شده و تمهیداتی برای کاهش مصرف در نظر گرفته شده است که این مشترکین با مراجعه به این لینک می‌توانند از روش‌های کاهش مصرف استفاده کنند، تا در جمع مشترکان کم مصرف قرار بگیرند.

رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه مشترکین پرمصرف تا جایی که مقدور است از روش‌های کاهش مصرف استفاده کنند افزود: مشترکان می‌توانند با مراجعه به سامانه برق من، از سابقه مصرف خود حتی در سال‌های گذشته مطلع شده و برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد مردم زیر الگو، مصرف می‌کنند گفت: در قبوضی که بصورت الکترونیکی صادر شده، وضعیت مصرف نسبت به سایر مشترکان و هم شهریان و حتی مردم ساکن در یک منطقه مشخص شده است.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه حتما راهکار‌هایی برای کاهش مصرف وجود دارد که ما بتوانیم تامین برق پایداری در کشور داشته باشیم، ادامه داد: وزارت نیرو با اجرای این طرح به دنبال افزایش درآمد نیست بلکه تمرکز بر ترغیب مشترکان پرمصر ف به کاهش مصرف است.

وی گفت: بخشی از مشترکین هم ممکن است تمکن مالی داشته باشند و از برق، بی رویه استفاده کنند، ما به این‌ها هشدار می‌دهیم که سعی کنند مصرف خود را کاهش دهند، این مشترکین اگر فضای ۵ مترمربع دارند می‌توانند تا یک کیلووات ساعت، نیروگاه خورشیدی نصب کرده و بخشی از مصرف برق خود را از این طریق تامین کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار