کد خبر: ۴۹۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷:۵۵ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
حمید علاقمندان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، از بهره برداری از پروژه‌های این شرکت در دهه فجر ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: همزمان با دهه فجر ۱۴۰۰ بیش از ۳۲۰ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۸۵۰ میلیارد ریال بهره برداری رسید.

به گزارش برق نیوز، حمید علاقمندان مدیر عامل شرکت از بهره برداری از پروژه‌های این شرکت در دهه فجر ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: همزمان با دهه فجر ۱۴۰۰ بیش از ۳۲۰ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۸۵۰ میلیارد ریال بهره برداری رسید.


وی افزود شرکت توزیع برق استان اصفهان بزرگترین شرکت توزیع برق مرکز کشور و سومین شرکت توزیع برق کشور در میان ۳۹ شرکت محسوب می‌گردد که از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۵۱۷ مشترک جدید به مشترکین شرکت افزوده شده است که برای تامین برق این عزیزان ۱۳۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۴۸ دستگاه کلید قطع کننده با اعتبار حدود ۴۲۳ میلیارد ریال احداث و نصب گردید.


حمید علاقمندان درخصوص پروژه‌های بهینه سازی تاسیسات برق گفت: به همت همکارانم تاکنون ۲۶۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتبار بالغ بر ۳۱۷ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل، ۶۰۰۰ کنتور با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال تعویض و ۶۰۰ کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف، فشار متوسط و پست‌های توزیع با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال تعمیر گردیده است. وی همچنین به اصلاح و بهینه سازی تاسیسات روستایی در استان اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۳۶ پروژه بهینه سازی شبکه برق با اعتباری بالغ بر ۲۸۱ میلیارد ریال در روستا‌ها اجرا و به بهره برداری رسیده است و به ?? پروژه دیگر توسعه و بهسازی در استان با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال اشاره نمود.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان اصفهان درخصوص پروژه‌های مربوط به روشنایی معابر در استان گفت: تعداد ۲۰۰۰۰ مورد سرویس روشنایی با اعتبار ۲۳۸ میلیارد ریال انجام و خاموشی معابر رفع گردیده است. همچنین تعداد ۱۰۰۰ دستگاه چراغ فرسوده و معیوب در معابر با چراغ‌های ۲۰ وات LED Total با هزینه ۱۷ میلیارد ریال تعویض شده است.

علاقمندان به شرایط آب و هوایی مختلف در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان که شامل مناطق گرمسیری ۲ و ۳ در استان و در فصل تابستان هستیم، همکارانم درگرمای طاقت فرسای تابستان می‌کوشند که برق مشترکین را بدون کاهش کیفیت برای مشترکین تامین نمایند که البته در تابستان سال جاری با پیشی گرفتن مصرف برق نسبت به تولید آن، مجبور به اعمال مدیریت بارشدیم که البته با برنامه زمانبندی و اطلاع رسانی قبلی به مشترکین همراه بود. همچنین در غرب و جنوب استان نیز با توجه به کوهستانی بودن مناطق در زمستان با شرایط آب و هوایی سرد، کولاک شدید، مسیر‌های صعب العبور و راهبندان‌های چند روزه روبرو هستیم که همکاران سختکوشم در شرکت توزیع برق استان اصفهان به کمک ادارات راهداری استان به سرعت به برطرف شدن مشکلات قطعی شبکه برق پرداخته و برق مشترکان را تامین می‌نمایند.


وی عمده پروژه بخش روستایی استان را اتصال شبکه برق روستایی هیران از توابع شهرستان فریدونشهر به شبکه سراسری برق دانست که با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض برق و با همکاری مجری طرح برق رسانی روستایی شرکت توانیر به انجام رسیده است.


وی به بهره برداری از ۲.۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در مناطق محروم استان با همکاری بسیج سازندگی اشاره نمود و گفت: در این خصوص ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار