کد خبر: ۴۹۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
رسول رحیمی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور از مرکز دیسپاچینگ توزیع برق شرکت برق منطقه ای یزد بازدید کرد.

به گزارش برق نیوز، رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از مرکز دیسپاچینگ توزیع برق شرکت برق منطقه‌ای یزد بازدید کرد.

در این بازدید سردار رحیمی با بیان اینکه یکی از مراکز مهمی که اغلب مورد طمع دشمنان است زیرساخت‌های حیاتی به ویژه سیستم برق کشور است، افزود: امروز صنعت برق یک صنعت مادر و زیرساخت زیرساخت‌های کشور است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه رعایت الزامات پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های حیاتی و حساس باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: رصد تهدیدات، کشف آسیب پذیری‌های احتمالی و اجرای برنامه مدون برای رفع آن‌ها مهمترین گام‌ها در الگوی ارتقای آمادگی پدافند غیرعامل است.

سردار رحیمی استفاده از منابع مختلف در تولید برق در کشور را یک الگوی پدافند غیرعاملی عنوان کرد و گفت: خوشبخانه استان یزد در این زمینه به ویژه تولید برق از نیروی خورشیدی گام‌های بلندی برداشته است که می‌تواند الگوی سایر استان‌های کشور باشد.

 

منبع: پایداری ملی

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار