کد خبر: ۴۹۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۴ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
منابع کارگری در شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، از مرگ و مصدومیت دو «سیمبان» پیمانکاری شرکت توزیع برق بر اثر حادثه کار خبر دادند.

به گزارش برق نیوز، یک منبع کارگری با اعلام خبر مرگ و مصدومیت دو کارگر سیمبان در روستای «تپه کوله» شهرستان پاوه گفت: دو نفر از کارگران سیمبان شاغل در شرکت توزیع برق شهرستان پاوه در استان کرمانشاه به نام «مهدی حسینی» و «عزت الله» حین انجام کار در ارتفاع تیرک برق دچار حادثه برق گرفتگی شدند که متاسفانه یکی از آن‌ها (آقای حسینی) درجا جان خود را از دست داد و کارگر بعدی (عزت الله) با جراحات سوختگی به بیمارستان قس پاوه منتقل شده است.

فعالان کارگری اداره برق کرمانشاه در تشریح جزئیات این حادثه می‌گویند: مرحوم حسینی و همکارش آقای عزت الله، در روز‌های گذشته به دنبال رفع اتصالی در مسکن مهر روستای تپه کوله بودند که متاسفانه به دلایل نامعلومی دچار حادثه می‌شوند.

به گفته وی؛ مرحوم حسینی از اهالی جوانرود در منطقه اورامانات و از استادکاران ماهر حوزه برق بوده و سابقه طولانی در صنعت برق دارد.

منبع: ایلنا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
0
نقل: می‌گویند: مرحوم حسینی و همکارش آقای عزت الله، در روز‌های گذشته به دنبال رفع اتصالی در مسکن مهر روستای تپه کوله بودند که متاسفانه به دلایل نامعلومی دچار حادثه می‌شوند."
اتصالی در مسکن مهر وکار بر روی تیرک برق چرا؟
دلایل نامعلوم دیگر چه نوع دلایلی است؟ یا خطای انسانی است یا خطای تجهیزات. برای این شغل و نوع کار خطای تجهیزات بسیار دور از ذهن است. معمولا خطای انسانی در بیشتر موارد برق گرفتگی نقش دارد. حال یا آموزش ندیده اند و یا احتیاطهای لازم را به عمل نیاورده اند خود و یا مسئولی که باید سیستم را بی برق میکرده. و یا اینکه ابزار کار نامناسب و غیر عایق بوده. و احتمال دیگر اینکه فرد شرایط مناسب را برای انجام کار نداشته است.
چند روز پیش هم حادثه ای برای یک تکنسین پست برق اتفاق افتاد.
دلایل نامعلوم را چه کسی معلوم میکند؟
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
1
وامصیبتا...حیف و افسوس...روحش شاد...
عدم جدی گرفتن استانداردهای مصوب توسط مدیران توانیر میتواند فاجعه های بدتری هم منجر شود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار