کد خبر: ۴۹۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اصلاح سرویس شبکه فشار متوسط، تعویض هزار و ۹۰۰ مقره و نصب هزار و ۶۰۰ کاور روی شبکه فشار متوسط در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان فاروج انجام شد.

به گزارش برق نیوز، با توجه به بازدید انجام شده از شبکه فشار متوسط فاروج، تعداد هزار و ۹۰۰ مقره انتهایی و میانی سلیکونی این شهرستان تعویض شد.

مدیر توزیع نیروی برق این شهرستان اظهارکرد: این اقدام با توجه به تحلیل خاموشی‌ها و آمار پرنده زدگی‌هایی که باعث ایجاد خاموشی و عملکلرد فیدری شده است، انجام شد. «علی پیک فلک» ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده پس از شناسایی انشعابات برق و ترانس‌های فاقد کاور تعداد هزار و ۶۰۰ عدد کاور در قالب ۲ پروژه توسط گروه‌های بهره برداری شهرستان فاروج نصب شد. وی یادآور شد: با اصلاح سرويس شبكه و تعويض اين تعداد مقره و با نصب این تعداد کاور علاوه بر کاهش پرنده زدگی در شبکه شاخص ساییدی (خاموشی برق به ازای هر مشترک) شهرستان نیز از ۲۴۳ دقیقه در فروردین ماه امسال به ۹۳ دقیقه در پایان آذرماه کاهش چشمگیری داشته است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار