کد خبر: ۴۹۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۴ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
۹۲۲۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز طی یک سال اخیر کشف شده که در این رابطه حدود ۱۵۰ میلیون تومان پاداش به ۱۳۷ نفر از عاملین گزارش‌ها پرداخت شده است.
کشف ۹۲۲۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز طی یک سال اخیر توسط توزیع برق مشهد

به گزارش برق نیوز، احسان مهر مدیر دفتر حراست و امور محرمانه برق مشهد ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در کشف دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز گفت: از تاریخ ۱۱/۱۱/۹۹ تا ۱۲/۱۱/۱۴۰۰ تعداد ۹۲۲۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز کشف شده که از این تعداد ۶۶۸۶ دستگاه مربوط به مصرف کنندگان انرژی از انشعابات موجود با تعرفه‌های مختلف بوده و ۲۵۴۳ دستگاه مربوط به افرادی بوده که از انشعاب غیرمجاز استفاده کرده اند.


وی تعداد آدرس‌های ورودی از درگاه‌های مختلف را شامل گزارش‌های مردمی، سامانه سمات توانیر، بازرسی شکایت توانیر، مرکز ۱۲۱ توزیع برق مشهد و پایش‌های داخلی دانست و گفت ۳۴۰۸ آدرس ورودی داشته ایم که در ۵۰ درصد از این آدرس‌ها (۱۵۲۰ مورد) اقدام موفق انجام شده است.


وی افزود: تعداد آدرس‌هایی که منجر به کشف شده است ۶۳۰ آدرس بوده و در نهایت ۹۲۲۹ دستگاه غیرمجاز کشف شده که در این رابطه حدود ۲۰ مگاوات انرژی برق مدیریت بار شده است.


احسانی مهر با اشاره به اینکه اغلب استفاده کنندگان از دستگاه‌های رمز ارز اقدام به اجاره خانه‌های خالی از سکنه در حاشیه شهر می‌کنند گفت: این منازل با پایش لازم توسط توزیع برق مشهد و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و قضایی براحتی قابل شناسایی هستند؛ و در زمانی که تعیین شده نسبن به ضبط و توقیف رمز ارز‌های غیر مجاز اقدام می‌گردد.


وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت رمز ارز‌ها در نیمه دوم سال جاری بسیار کاهش یافته است، گفت: به دلیل اقدامات گسترده و پیشگیرانه، افزایش آگاهی مردم، کاهش قیمت ارز‌های مجازی و دستورالعمل‌های ابلاغی و بازدارنده شاهد کاهش استفاده از دستگاه‌های غیر مجاز استخراج رمز ارز هستیم.


وی در پایان گفت: در بحث فرایند تحویل دستگاه‌های رمز ارز به سازمان اموال تملیکی، اقدامات لازم انجام پذیرفته و فرایند آن کاملا براساس ضوابط تعیین شده اجرا یی شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار