کد خبر: ۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۳ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
برق رایگان برای مشترکین کم مصرف کمیته امداد و بهزیستی سخنگوی صنعت برق گفت: قبوض رایگان برق در ماه‌های غیرگرم سال فقط برای مشترکین کم مصرف تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صادر می‌شود.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه مشترکان کم مصرف تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بهای برقشان صفر محاسبه می‌شود افزود: اگر این مشترکین تا ۵۰ درصد نسبت به الگوی تعیین شده در منطقه، برق کمتری مصرف کنند قبض برقشان رایگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشترکین عادی در صورت صرفه‌جویی در مصرف برق در ماه‌های گرم سال مشمول تشویقی خواهند شد گفت: اگر مشترکین عادی در ۴ ماه گرم سال بتوانند میزان مصرف برقشان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند درصورتی که کمتر از الگو باشد از پاداش صرفه جویی برخوردار خواهند شد.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه الگوی مصرف نسبت به مناطق مختلف جغرافیایی و اقلیمی تغییر می‌کند افزود: در مناطق عادی الگوی مصرف در ماه‌های گرم سال ۳۰۰ کیلووات است که مصرف کمتر از ۱۵۰ کیلووات برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به معنای قبوض رایگان و برای مشترکین عادی مشمول تخفیف است.

رجبی مشهدی گفت: در زمان اوج مصرف برق اگر مشترکین کمتر از الگو برق مصرف کنند درصورت قابل محاسبه بودن، تا دو برابر میزان تعیین شده پاداش صرفه جویی دریافت می‌کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار