کد خبر: ۴۹۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۸ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
مدیر طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بهسازی شبکه‌های برق ۴۰۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان در حال انجام بوده که تاکنون بهسازی ۲۶۰ روستا تکمیل شده است.

به گزارش برق نیوز، "هادی مهدیزاده" افزود: اجرای طرح بهارستان در روستا‌های باقیمانده شامل اقداماتی از جمله رفع افت ولتاژ، جابجایی پایه‌های واقع شده در معابر عمومی و اصلاح شبکه روشنایی معابر روستایی، نصب ۱۳۰ دستگاه ترانسفورماتور و هفت دستگاه تقویت کننده (اتوترانس) در دست اجرا است.


وی اظهار داشت: طرح بهارستان مربوط به اقداماتی برای رفع افت ولتاژ، حذف پایه‌های برق عامل سد معبر، اصلاح و توسعه شبکه برق بوده که در روستا‌های دارای شبکه انجام می‌شود.


مدیر طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مبنای تعریف و اجرای طرح بهارستان مربوط به مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص اعتباراتی به توانیر برای توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی است.


وی خاطرنشان کرد: با احتساب اعتبارات توسعه روستایی مجموع روستا‌های بهره‌مند از اعتبارات طرح توسعه و بهسازی در خراسان رضوی ۹۰۰ روستاست که این طرح با اولویت روستا‌های مشکل‌دار و طی هماهنگی با فرمانداری‌ها در حال اجراست.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار