کد خبر: ۴۹۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
معاون برق و انرژی وزیر نیرو، بر افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس تاکید کرد.

به گزارش برق نیوز، "همایون حائری" صبح امروز در بازدید از نیروگاه بندرعباس ضمن بررسی دقیق روند تعمیرات، سرعت و دقت در روند تعمیرات را حائز اهمیت دانست و میزان آمادگی واحد‌ها برای تابستان ۱۴۰۱ را مورد ارزیابی قرار داد.


معاون برق و انرژی وزیر نیرو در بدو ورود از جایگاه یادبود شهدای گرانقدر نیروگاه بازدید و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد، سپس از تعمیرات بویلر و اکونورمایزر واحد یک، وضعیت توربین و ژنراتور واحد ۲ و اتاق‌های فرمان بازدید و میزان تولید واحد‌ها را مورد بررسی قرار داد.


حائری ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرسنل در نیروگاه، از روند پیشرفت پروژه‌ها ابراز رضایت کرد و در خصوص مشکلات استفاده نیروگاه هنگام از تجهیزات و تاسیسات پمپاژ حوضچه آبگیر نیروگاه بندرعباس نکاتی را مورد تاکید قرار داد.


"حسین سلیمی" مدیرعامل نیروگاه بندرعباس نیز در ادامه این بازدید در خصوص برنامه‌های عملیاتی واحدها، اقدامات لازم جهت افزایش ظرفیت و به مدار آمدن واحد‌ها پس از تعمیرات دوره‌ای با حداقل زمان را تشریح کرد.


لازم به ذکر است، واحد‌های بخار ۳۲۰ مگاواتی یک و دو نیروگاه بندرعباس، هم‌اکنون برای افزایش ظرفیت و حفظ پایداری برق در فصل گرما به‌ترتیب در تعمیرات دوره‌ای و نیمه سنگین قرار دارند تا بتوانند برای رفاه و آسایش شهروندان با تمام توان در مدار تولید باشند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
اقای حائری معاون وزیر نیرو
البته با وجود مدیریت اقای سلیمی در نیروگاه که ضریب خروج به 50 % رسیده و عدم تعمیرات و سرویس بموقع واحد و باقی ماندن اشکالات واحد ها و بی اطلاعی و دانش فنی مدیر عامل و اشتباهات مهلک مدیریتی که باعث بی انگیزگی و ایجاد جو ناامیدی در نیروگاه شده است عملا تولید در تابستان با مشکل جدی و خاموشی قطعی می باشد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار